Negdje u mislima...

11.12.2007., utorak

Izgleda da sam se ubacio u najvece krugove duhovnosti u Hrvatskoj. Izgleda da sam preko noci postao Mitakojasin. Sve se to desilo u tren oka, sve je pocelo jednim pozivom na Šoltu. Upoznao sam uciteljicu Art of Living-a, upoznao sam urednika casopisa Indigo Svjet i jos neke druge...Mozda jos nisam postao dio njih ali su me pozvali da putujem s njima, postat cu dio njihovih srca za dva tjedna u Pakracu... Bit cu dio organizacije koja djeluje na svjatskoj razini. Vidjet cu tajna mjesta moci o kojima sam sluso price u zadnjih par dana, a za koje nisam mogao ni zamislit da postoje u Hrvatskoj, ici cu na Shamanske rituale! Imao sam vizije, imao sam snove... Dobio sam Vise vodstvo koje me pocelo vodit tamo gdje trebam ic, i gle gdje me vec odvelo!!:-)) Hvala...!! Pocele su pripreme za sudbinu koja me ceka, bit ce jako gadno, znam... Ici cu na rituale ciscenja, sve iznutra ce izac na vidjelo i onda na meni ostaje da to prihvatim. To traje godinama... Osjecam da vise nehodam ulicama sam... Netko je uz mene, netko me cuva, spoznao sam te!!! Tj. ti si pozvao mene, hvala ti sto si dosao...hvala ti na vodstvu i sad znam da si ti taj koji me oduvjek cuvao i da si ti taj koji nije dopustio da me ubiju ili da sam sebe ubijem u najtezim trenutcima...sad znam da si uz mene...sad znam da me cuvas, sad znam da ce sve bit okay...!
Vise nisam sam...

<< Arhiva >>