Negdje u mislima...

11.12.2007., utorak

Hojla! Evo mene s mora... Bio sam na jednom festivalu u Puli. Bio je to trance festival koji traje 7 dana. Tamo dolaze ljudi iz raznih zemalja tako da je tamošnji kolektiv internacionalan.
Upoznao sam razne ljude i steko razna iskustva. Izgleda da sam stekao i odredjenu snagu kojom cu napravit jedan ogroman korak u zivotu za koji do sad jednostavno nisam imao snage pa sam se zavaravao i trpio misleci da ce sve na kraju ispast ok i onako kako ja to zelim.-to je bila iluzija. Istina je nakraju ispala totalno drukcija... Nadam se da necu pozalit zbog tog u skoroj buducnosti, ubiti me jos jedino žaljenje koci da poduzmem neke mjere i da odjebem sve!! Nezelim da ispadne da ipak nije bila iluzija...tog me uzasno strah i neznam sto bi napravio kad bi ispalo da sam u krivu!
Nezelim jadikovat i pisat o losim emocijama...dosta mi je losih emocija, kako bi se rjesio tih emocija moram to napravit. Znam da ce emocije bit puno crnije kad to napravim ali kazu da nakon kise dolazi sunce...probat cu se drzat toga u najtezim trenucima, vjerojatno cu morat prezivjet pomocu nade jer ce sve ostalo u meni umrjet na neko vrjeme, morat cu se drzat za nit...!
Nezelim vise bit predmet tudje zabave, nezelim vise bit tu samo da trosim tudje vrjeme. Zelim prestat davat onima koji toliko uzimaju da meni neostane nista kasnije, i sto je najsmjesnije oni to ni neznaju a kad bi im iso rec samo bi se nasmijali i rekli da sam lud, uostalom nebi me ni saslusali.
Na moje pozive upomoc nikad nisam dobio odgovore, samo cisto ignoriranje, ako sam i dobio odgovor on je bio pun predrasuda, nerazumjevanja i netolerancije. Ispao sam djetinjast i nerealan. Nitko nikad nije gledao stvari iz moje perspektive...ljudi to necine a trebali bi...! Tko bi reko da tako jako emotivne osobe nekuze te stvari...!?

Kad bih barem imao hrabrosti objavit sve sto zelim rec ovako javno, mogao bi bolje objasnit sve ovo ali nazaost nisam dovoljno hrabar za to...mozda u skoroj buducnosti ali sad ne. Pa moram pisat ovako indirektno i u metafori...

Zelim ostat zauvjek ali izgleda da cu morat otic zauvjek. -Zivot fakat ima smisla za humor!!!rofl headbang no lud
Morat cu bit jaci od tog, morat cu izdrzat sve posljedice koje ce taj korak donjet, svjestan sam posljedica i toka stvari koji ce se odvijat i instinkt mi kaze da ce na kraju svega toga bit napokon ok. Mora postojat netko ko me razumije, prevelik je svjet da netko takav nebi postojao...
Najgore je kad zrtvujes toliko a za uzvrat dobijes (da necitiram) manje od nule...
Bilo je hrpa znakova i poruka, ova je zadnja...vrjeme istjece

Ma ima tu jos puno stvari ali na zalost nemogu jos pisat o tome...poz
P.S. moj prvi pokusaj ovakvog pisanja...:-)

Vrjeme istjece
Sprema se kisa
Brojat cu dane
Dane koji znace kraj
Mozda cu kap bisera pustit
Kap ce odnosit prazninu i jad
Bit ce hladna i tuzna
Puna uspomena
I znaj:
Uvjek si i uvjek ces biti...!!!

Zao mi je

<< Arhiva >>