°Opis bloga°

Believe In Fairies
Who Make Dreams Come True
Believe In The Wonder,
The Stars And The Moon.
Believe In The Magic,
From Fairies Above.
They Dance On The Flowers
And Sing Songs Of Love.
And If You Just Believe,
And Always Stay True,
The Fairies Will Be There,
To Watch Over You!



1.7.2010. <3 *love* :)



~Lamona Talia Deborah Sebarlis~

Tajanstvena

Image and video hosting by TinyPic

Zbunjena

Image and video hosting by TinyPic

Sanjar

Image and video hosting by TinyPic

Avanturistica

Image and video hosting by TinyPic

Pomalo Ljubomorna

Image and video hosting by TinyPic

Slatka

Image and video hosting by TinyPic

Drukčija

Image and video hosting by TinyPic

Topla

Image and video hosting by TinyPic

Misteriozna

Image and video hosting by TinyPic

Kreativna

Image and video hosting by TinyPic

Luda

Image and video hosting by TinyPic

Često Zamišljena

Image and video hosting by TinyPic

Lijepa

Image and video hosting by TinyPic

Bojažljiva

Image and video hosting by TinyPic



...They...

Elina Geneviere Arwen Jolie

Zavodnica

Image and video hosting by TinyPic

Sarkastična

Image and video hosting by TinyPic

Duhovita

Image and video hosting by TinyPic

Zabavna

Image and video hosting by TinyPic

Sexy

Image and video hosting by TinyPic




Ria Simone Meredith Ulier

Druželjubljiva

Image and video hosting by TinyPic

Marljiva

Image and video hosting by TinyPic

Brižna

Image and video hosting by TinyPic

Organizirana

Image and video hosting by TinyPic

Vesela

Image and video hosting by TinyPic



*Here*



credits

murderscene
xxxx
2. POGLAVLjE
četvrtak, 29.07.2010.
-"Evo oče, izvoli."- kažem te ispustim šalicu vrućeg čaja od metvice.

-"Hvala"-lijeno mi odgovori.

Nastavila sam prati posuđe u glasnoj tišini.

Odnos između mene i oca nikada nije bi neugodan, naprotiv, uvijek je bio nekako topao i brižan. Čak i sada kada je situacija obitelji promijenjena. On za razliku od majke nije dopustio da ga veo depresije ovije preko lica pa je i dalje ostao društven i nasmijan. I dalje je sa mnom normalno pričao, nastavio je svoj posao knjižničara, druželjubljivo je pozdravljao vile i vilenjake na ulicama, a tugu je iskazivao kada bi ostao sam samcat. Smatrao je da njegove suze i tuga ne moraju zamarati druge. Jer on je volio smijeh te svugdje gdje bi došao donosio je toplinu svog duha. Nikada si nije dopustio svojim suzama nekome spustiti raspoloženje.

No danas je bio poprilično šutljiv. Zurio je u kocke šećera i sporo ispijao svoj čaj. Ni sa mnom ni s majkom nije prozborio ni riječi. Vjerojatno zbog Lisine obljetnice nestanka. Iako je nestala na Festivalu cvijeća, on danas nije bio održan. Od ove godine pa do kraja našeg svijeta odlučeno je da se slavlje premjesti u peti mjesec zbog toplijeg vremena. Vilenjacima Wifera to je više odgovaralo. I nama je. Lakše je bilo biti na slavlju ne misleći kako se baš taj dan Lisa izgubila.

Mirno je ustao sa stola te pošao prema spavaćoj sobi. Slušala sam kako mu koraci mirno odjekuju prostorom i kako već hvata kvaku kada se okrenuo.

-"Volim te Talia."- reče, otvori vrata i brzo nestane u sobu da sakrije suzne oči.

Blago sam se nasmiješila. Samo me moj otac uvijek zvao i zove Talia.

-"Znam tata. I ja tebe."- rečem tišini.

Uputila sam se natrag u svoju sobu i tik pred vratima zastanem te naslonim glavu na vrata ne bih li raspoznala glasove koji su dopirali iznutra. Naravno, čulo se poznato hihotanje dvaju glasova te tiha prepirka oko mjesta za spavanje.

-"Ali Elinor, ja sam rekla da ću spavati na oblačiću!"

-"Da?! A tko ga je dovukao ovdje s neba?"

-"Ti, ali moj je red, ti si na njemu spavala prošli put!"

-"Ne bi da me briga tko je kad spavao na njemu. Ria, ja sam ga jučer fino odlomila od ostatka oblaka, a ti ako baš želiš spavat na njemu odi lijepo po svoj."

-"Ali pošto bi taj bio mokar od kiše,"- upadnem im u svađicu s namjerom da je zaustavim -"Ria će spavati na oblačiću jer si ti prošli put i gotovo."

Dva para različitih boja i odsjaja njihovih kosa munjevito me ošinu po zjenici pri okretaju njihovih glava u mom smjeru. Jedan par usana razvukao se u širok osmijeh pokazujući tako savršeno bijele i pravilne zube čija je vlasnica bila plavuša prirodnih sjajnih uvojaka. Njeno vitko dugo tijelo ocrtavala je svilena svijetlo plava spavačica do koljena, a njenu nježnu i ljubaznu narav širom otvorene ruke koje su me obgrlile oko vrata.

-"Lamonice, Lamonice, nismo te čule kad si ušla."

Nisam ni ja njih kada su ušle u moju sobu, ali dobro, navikla sam se. Kada bi Elinor i Ria dolazile kod mene, nikada ne bi ulazile na ulazna vrata, već bi nonšalantno sletjele na moj balkon i tako se našle u mojoj kući.

-"Da smo znale, tiše bi raspravljale o razmještaju spavanja, zar ne Elinor?"- nastavila je Ria.

-"Da, svakako,"- posprdno joj odgovori Elinor usput me poljubivši u obraz -"pa da je poslije negdje u kantunu luđački zaskočiš i staneš ju moronski izluđivati da me nagovori da ti predam oblačić!"

-"Paaa, tako nekako, da! Usput Lamona, hvala."

-"Nema na čemu"- nasmiješim se te se okrenem prema Elinor koja je vrlo neuvjerljivo glumila ljutnju.

U roskastoj pidžamici na malene zelene zmajiće lebdjela je u zraku u pozi kao da sjedi na stolici i svojim nosom, kojeg je prkosno dignula najviše što je mogla, parala je strop moje sobe. Napučila je usne, prekrižila ruke i noge te treskala stopalo.

Poletjela sam skupa s Riom do nje ne bi li je uvjerila da izgleda zaista retardirano tako, ali nije bilo potrebno. Prije nego što sam ju povukla za njenu crvenkasto smeđu kosu ona je prozborila.

-"Izgledam retardirano, zar ne? Ah! Nekako to baš i nije nešto novo."

Sve tri smo se nasmijale.

-"Hmmm, e pa sad..."- nadovezala se Ria ležeći potrbuške naslonjena laktovima na zrak -"Ne bih baš rekla da si takva dečkima. Nisi bila ni onom zelenookom danas."

Elinor joj uputi ljutit pogled.

-"Molim?! Zar još jedan? Elinor, sto mi gromova, obaraš rekorde!"- viknem ne baš iznenađeno. Više sam navikla na Elinorinu privlačnost.

-"Ne želim o tome sad. Mislim da naše okupljanje ne bi trebalo započinjati razgovorom o mojim prokletim dečkima."

-"Ali Elinor..."

-"Ali Lamona, ništa ali! Idemo raditi ono što nas sve veseli. Ok, ovo je zvučalo perverzno."

Ria ju klepne po glavi.

-"Hej! Pa nisam ja kriva što imam prljave misli!"

-"Odrekni ih se!"- brecne se Ria na nju.

Na smiješila sam se. obožavala sam svoje prijateljice.One su me uspijevale nasmijati i onda kada je to bilo najmanje moguće.

-"Dakle,"- kaže Ria -" večeras smo ti donijele četiri škrinje pune iznenađenja! Elinor, uvedi ih."

-"Ja sama? A da ne bi možda gospođica Lijena Guzica dignula svoje dupe i pomogla mi ih donijet!"

-"Elinor, izbit ću ti zube ako mi još jednom kažeš da sam lijena!"

-"Aha, je, je, a sad dolazi ovamo i pomozi."

U moju sobu dospjele su četiri crvene škrinje koje su njih dvije dovukle s mog balkona. Sve su ih otvorile odjednom, a ja sam očarano zurila u prizor koji se pojavio ispred mojih očiju.



Trebam li govoriti da mi je ovo toliko očajno da bi najradije izbrisala cijeli blog?!?!?!?!?! Ne trebam, sami će te skužiti!!! -.-" >@

| 11:01 | Komentari (20) | On/Off | Print | # |