Dečko koji obečava

utorak, 22.06.2010.

Guglarije 22-06-2010

Vjerujem da su mnogi koji su spojili neradne dane i dane godišnjeg da bi sjedili u kući/stanu i gledali kišu kako pada gladni novih guglarija, pa evo:

Dakle, još jednom objašnjenje ako se netko tek uključio u program:
Ovo su stvarne pizdarije koje neki likovi upisuju u svoje internet pretraživače i tako dođu do ovog legendarnog bloga moga.
Jadna li im je majka!


Kao i uvijek same pretrage su copy/pejstane kako su i napisane.
A prikupljene zahvaljujući dobrom starom extremetracking.comu i odličnom domaćem kratkom ali slatkom kodu Googlarije.

Ovaj puta malo više sa Google Images, ne bez razloga...

EVO JIH!




kako uciti svirati trilere na harmonici
pjesma o njemu koji je umro a tako sam ga voljela
zaklala (Google Images)
bolonjezi psi (Google Images)
koliko ima sisa domaca svinja (Google Images)

image seksi poezija (Google Images)
ruski vukodlak (Google Images)
diraju li cure svoje spolovilo?
radnja šurikena od papira
dirala sam ga muško spolovilo

đaba d hut

jednadžba alkohola
kako mu drkati kurac
gole zene na kojima se vidi vagina
rješenje za problem uske vagine
film o psihijatrici koja ubija muškarce...


đaba d hut

domaca jebavanja za gledanje van kuce
NAJVECA DLAKA
gutanje antifriza
muški seks u staroj turskoj
decko mi je rekao da sam zanimljiva

đaba d hut

kako da me dečko zavoli
najsmiješnije zabilješke
dećko odreže ženi sise i pičku sex
prica o sinu i starackom domu
realne scene sexa u filmovima


film karaula gdje su goli ljudi
da li netko jebao severinu
NABAVITI SIPINO CRNILO
moj decko ne svrsava
vukovar jedna prica rape (Google Images)










- 12:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker