Dečko koji obečava

ponedjeljak, 21.06.2010.

Čovjek u kutiji

Ja sam čovjek u kutiji
Zakopan u svom sranju
Hoćeš li doći i spasiti me, spasi me.

Nahrani moje oči, možeš li ih zašiti čvrsto?
Isuse Kriste, odrekni se stvoritelja svoga
Onaj koji proba, bit će uništen
Nahrani moje oči sada si ih zašio/la čvrsto

Ja sam pas kojega tuku
Gurni moj nos u govno
Hoćeš li doći i spasiti me, spasi me

Nahrani moje oči, možeš li ih zašiti čvrsto?
Isuse Kriste, odrekni se stvoritelja svoga
Onaj koji proba, bit će uništen
Nahrani moje oči sada si ih zašio/la čvrsto

Nahrani moje oči, možeš li ih zašiti čvrsto?
Isuse Kriste, odrekni se stvoritelja svoga
Onaj koji proba, bit će uništen
Nahrani moje oči sada si ih zašio/la čvrsto





Evo još jedan doslovni prijevod jedne drage mi pjesme. Heheh, šteta što nemamo neki bend sa smislom za humor koji bi obrađivao rock hitove ovako prevedene...




- 09:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker