Dečko koji obečava

ponedjeljak, 31.05.2010.

Zavijen/a u crno

Neki ljudi kažu da moja ljubav ne može biti iskrena
Ali vjeruj mi, moja ljubavi, i ja ću ti pokazati
dat ću ti ono što si mislila da je nemoguće
sunce, mjesec, zvijezde sve nosi moj pečat

O da!

Pođi zamnom i nećeš požaliti
ostavi život koji si vodila dok se nismo sreli
ti si prva koja će dobiti ovu moju ljubav
zauvijek samnom do kraja vremena

Tvoja ljubav prema meni mora biti iskrena
prije nego li saznaš kako ću se ja osjećati
kako ću se ja osjećati
kako ću se ja osjećati

O da!

Sada te imam, pod svojim čarima
Naša ljubav je sve jača iz sata u sat
Pogledaj me u oči i znat ćeš ko sam
moje ime je Sotona, molim te primi me za ruku

O da!

Pođi zamnom i nećeš požaliti
ostavi život koji si vodila dok se nismo sreli
ti si prva koja će dobiti ovu moju ljubav
zauvijek samnom do kraja vremena

O da!

Sada te imam, pod svojim čarima
Naša ljubav je sve jača iz sata u sat
Pogledaj me u oči i znat ćeš ko sam
moje ime je Sotona, molim te primi me za ruku



- 18:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker