Dečko koji obečava

ponedjeljak, 24.05.2010.

Paranoidan

Završio sam sa svojom ženskom jer mi nije mogla pomoći s mojom pameti
Ljudi misle da sam lud jer se stalno mrštim
Cijeli dan razmišljam o stvarima ali ništa me ne zadovoljava
Mislim da ću izgubiti razum ako ne nađem nešto što će me smiriti
Možeš li mi pomoći zaokupiti um?
O da
Treba mi netko da mi pokaže stvari u životu koje ja ne mogu naći
Ne vidim stvari koje ispunjavaju stvarnom srećom, mora da sam slijep
Našali se i ja ću uzdahnuti, i ti ćeš se smijati, a ja ću plakati
Sreću ne mogu osjetiti a ljubav je za mene tako nestvarna
I tako dok slušaš ove moje riječi koje ti govore o stanju mom
Kažem ti da uživaš u životu i ja bi želio ali je već prekasno.





Nastavljamo sa prijevodom rock klasika.


- 17:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker