Dečko koji obečava

petak, 21.05.2010.

Možeš voziti moj auto

Pitao sam djevojku što bi željela biti
Ona je odgovorila, srce, zar ne vidiš
Želim biti poznata, zvijezda sa ekrana
Ali ti možeš učiniti nešto između

Možeš voziti moj auto
Da ja ću biti zvijezda
Možeš voziti moj auto
I možda ću te voljeti

Rekao sam toj djevojci da ja imam perspektive
Ona je rekla, razumijem
Rad za kikiriki je čisto ok
Ali ja ti mogu pokazati bolju zabavu

Možeš voziti moj auto
Da ja ću biti zvijezda
Možeš voziti moj auto
I možda ću te voljeti

Bi bip bi bip o da

Možeš voziti moj auto
Da ja ću biti zvijezda
Možeš voziti moj auto
I možda ću te voljeti

Rekao sam toj djevojci da mogu odmah početi
Ona je tada rekla, slušaj srce moram ti nešto reći
nemam auto i to mi slama srce
ali našla sam vozači i to je početak

Možeš voziti moj auto
Da ja ću biti zvijezda
Možeš voziti moj auto
I možda ću te voljeti

Bi bip bi bip o da
Bi bip bi bip o da
Bi bip bi bip o da
Bi bip bi bip o da




Evo još jednog klasika prevedenog na hrvatski. Mislim da nije teško pogoditi o kojoj se pjesmi radi. Čitajući ovo "Bi bip bi bip o da" ne mogu odagnati sliku starog Fićeka i njegove trube:-)






- 17:33 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker