Dečko koji obečava

srijeda, 09.12.2009.

Blogova ti!

Konačno sam napravio malu čistku i nakon nekih pola godine posjetio SVE blogove koji stoje ovdje desno kao preporuke., toliko o tome koliko me boli kourac za druge blogove, uglavnom neke sam izbrisao jer sam ih stavio samo zato što su drugima bili kul i nekada su bili najpopularniji, a pravi su daveži bložji. Osim toga primjetih da je velika većina blogova neaktivno već dugo, a tko sam ja da upirem prstom?, svejedno stavio sam ih tamo gdje i pripadaju: u mrtve.
Ali što je najvažnije ispravio sam i veliku nepravdu, zbog koje sam i krenuo u ovaj povijesni poduhvat - vratio sam Isprepadanog u žive! Jer je živ i objavljuje čovjek. A znam ga. A i lijepo slika. Tako da.. eto.

i to je riješeno.

- 11:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker