Dečko koji obečava

srijeda, 04.11.2009.

Kratka povijest slušanja... drugi dio

Nastavljamo pregled statistika preslušanih pjesama..
Dakle,

Top deset prije tri tjedana (u zagradi je broj odslušanih pjesama):

The Beatles (83) - trenutno najslušaniji bend na mojoj playlisti
Marissa Nadler (48) - u biti nakon Marisse sam išao u istraživanje svog tog folka, pa tako između ostaloga otkrio i Taken By Trees. Cura ima fenomenalan glas, a i izgleda više nego jebljivo.
MF DOOM (38) - je samo jedan od aliasa izvjesnog Daniela Dumila, američkog repera koji je podrijeklom britanac... nije baš tipično... kao ni glazba
Jon Lajoie (30) - možda i najzabavniji čovjek u glazbi danas!
Kyuss (23) - i tako sam počeo sa istraživanjem stoner rocka....
Tricky (19) - konačno je i novi album došao na red
Ladylike Dragons (15) - ovoga se više ne sjećam... dobar naziv benda, sigurno me opet privuče...
Flamin' Groovies (14) - još jedni sa top 500 najboljih albuma po Rolling Stoneu
Kid Loco (14) - legenda laganinija
Tool (13) - da budu pri vrhu...



Ukupno preslušano: 594 pjesama.
Ukupno različitih umjetnika: 146



Top deset prije dva tjedana (u zagradi je broj odslušanih pjesama):

Espers (39) - još jedan fenomenalan bend slučajno otkriven.. kaže sviraju "neo-psychedelic folk"
Jex Thoth (26) - još jedan meni drag bend kojeg sam skoro pa islušao prošle godine
Fu Manchu (23) - nastavljamo sa stonerom
Stereolab (22) - sjetih se i njih, cijela diskografija je dolje...
Led Zeppelin (21) - da li će prestići Beatlese...
Sigur Rós (21) - još jedan bend koji nisam godinama slušao, pa se prisjećam...
System of a Down (17) - i još jedan...
Coal Chamber (16) - i još...
The Black Keys (15) -
Marissa Nadler (15) -



Ukupno preslušano: 542 pjesama.
Ukupno različitih umjetnika: 131


Top deset prošlitjedan (u zagradi je broj odslušanih pjesama):

Moloko (40) - kako prije spomenuh... morao sam ih se prisjetiti
Tom Waits (36) - novi album...
System of a Down (30) - još malo da osvježim pamćenje...
The Prodigy (17) - nekakvi remiksi još iz 1997.!
Wolfmother (16) - novi album
Baroness (13) - još jedan stoner ali podsjećaju i na Mastodon, što me opet podsjeća da nisam kvalitetno islušao Crack the Skye
Monster Magnet (12) - nikad ih nisam kvalitetno slušao
Graveyard (12) - najnovije otkriće, fenomenalan novi bend
Frank Zappa (10) - sa Zappom polako ali sigurno...
Fever Ray (10) - pica sa Glasom iz The Knife, žao mi je što su se razišli jer svaki im je novi album bio bolji od prethodnog, ali i ovo je odlično.



Ukupno preslušano: 439 pjesama.
Ukupno različitih umjetnika: 132




- 22:16 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker