Dečko koji obečava

utorak, 03.11.2009.

Kratka povijest slušanja... prvi dio

Baš malo gledam statistike na last.fmu, gledam šta sam slušao unazad nekoliko tjedana, jer sam unazad nekoliko mjeseci konačno našao više vremena za glazbu..
Uglavnom, slušalo se sve i svašta.


Top deset prije šest tjedana (u zagradi je broj odslušanih pjesama):

Led Zeppelin (92) - ovakvim tempom Zeppelini su se brzo popeli na drugo mjesto top najslušanijih na mojoj playlisti.
Richard Cheese (32) - legenda, nisam ga dugo slušao pa sam se morao malo podsjetiti.
Alice in Chains (32) - njih isto nisam neko vrijeme slušao, a još je i novi album izašao, kojeg često zavrtim i u autu, tmurnog dana..
Zoot Woman (21) - nisam siguran ali mislim da je ovo nekakav avat disko pop, ili tako nešto
Minutemen (15) - hmm, ni ovo mi nije nešto ostalo u uhu... nekakav punk?!
Kings of Leon (15) - hvaljeni rockeri koji meni baš i ne sjedaju, ali tu je dokaz da sam probao.
Aphex Twin (15) - legenda šuma i sjebanog beata, malo sam prevrtio nekoliko zadnjih albuma na koje nisam dosad obratio pažnju, trenutno nemam živaca za ovako nešto...
Kawasaki 3p (14) - zabavno i veselo, ali nekako mi ih se ne da slušati
Beats Antique (12) - e ovako nešto sam tražio godinama! pustim ih povremeno...
Róisín Murphy (12) - pica iz Molokoa, ne zvuči loše ali fale lude podloge, tako da sam nešto kasnije skinuo i sve od Molokoa...



Ukupno preslušano: 366 pjesama.
Ukupno različitih umjetnika: 49


Top deset prije pet tjedana (u zagradi je broj odslušanih pjesama):

Madness (32) - dobar ska/pop bend, mislim da je njihov album bio na popisu 500 najboljih svih vremena po izboru Rolling Stone časopisa, većinu od navedenih 500 sam naravno skinuo...
Gojira (25) - odličan francuski metal bend
Bright Eyes (20) - hmmm, što je ovo?
The Rolling Stones (15) - nikad mi nisu bili ništa posebno, mada mi je "Paint it black" jedna od najboljih pjesama ikad.
Beats Antique (14) - rekao sam da ih puštam povremeno...
Socalled (12) - SoCalled is a yiddish rapping, accordion wielding, klezmer hip hop maestro
DJ Cam (10) - smiruje...
Aphex Twin (10) - čini se da mi se ipak još slušao šumova i krčanja.
Felix da Housecat (7) - sjetio sam se da ni njegovu diskografiju nisam obradio.
David Krakauer (7) - who the fuck...?!



Ukupno preslušano: 306 pjesama.
Ukupno različitih umjetnika: 112


Top deset prije četiri tjedana (u zagradi je broj odslušanih pjesama):

The Beatles (60) - konačno sam otkrio najbolji bend svih vremena
The Black Keys (53) - trenutno jedan mi od najdražih bendova
Taken By Trees (47) - kakav glas! glazba za masiranje mozga - u pozitivnom smislu!
Buddy Holly (42) - nevjerovatno je koliko je dobrih stvari snimio u tako kratkom vremenu!
Tool (37) - još uvijek mi najdraži bend
Ween (32) - svakako poslušati
Frank Zappa (29) - pomalo se probijam i kroz Zappinu diskografiju...
Client (25) - dobra gey pop elektronika
Basement Jaxx (25) - novi album rastura kao i svaki prethodni
Waldeck (23) - He finished law school and became a copyright lawyer. Then he heard about a case that changed his focus from law back to music.
“It was during the time when George Harrison got sued for ripping off an old Motown tune,” Waldeck recounts, “I realised the way forward was to work a melody until it didn’t belong to anyone anymore.”



Ukupno preslušano: 1048 pjesama.
Ukupno različitih umjetnika: 271


nastavak slijedi....






- 21:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker