Dečko koji obečava

petak, 21.08.2009.

HD stvarno lijepo!

halo halo

Da.
Ponovno ne pišem.
opet mi se ne da...
a i imam druga posla...
konačno kupio novi konpjuter, pa sad na svom sony bravia tvju mogu gledati i HDe!
K-O-N-A-Č-N-O!
tako da sad gledam i filmove koje inače ne bi gledao...
kao npr. The Incredible Hulk (2008), koji čak i nije tako loš kako sam mislio da će biti, ali možda je to zbog velike razlučivosti i fensi slike...
skidam i Iron mana... i slične...
Pogledao i Pan's Labyrinth (2006), konačno. Nije loš ali mislio sam da će biti i bolji...

The Incredible Hulk = 6/10
Pan's Labyrinth = 6,5/10

Sad moram pogledati i neke drage mi filmove ponovno u HDu...
Već pogledao Starship Troopers (1997), jedan od meni najdražih sfova ikada! Zakon film, i zakon izgleda u HDu!
Pokušao pogledati i nastavke ali ne uspjeh..
Ima toga hrpa što bi htio vidjeti ponovno.. u HDu...

Starship Troopers = 9/10

A tu je i hrpa dokumentaraca...
Planet Earth recimo...

Osim toga na novom peceu mogu igrati i Fallout 3!
PA je i igram...

zakon.

Evo jedne pjesme iz igre, a kasnije i slike iz igre:







halo halo
Inače, ovo su vam gaće za ruke... muške.





i tako...


ne stignem naći vremena i za blog...



al svratim ponekad...




- 21:30 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker