Dečko koji obečava

srijeda, 15.07.2009.

Najave filmova: The Invention of Lying

Nedavno sam se baš pitao šta je s Ricky Gervaisom? Zašto ne snima ništa novo, a onda jučer otkrijem da snima dva filma! Dolje spomenuti Cemetery Junction koji radi sa Stephenom Merchantom s kojim je stvorio jednu od najboljih (humorističnih) serija The Office, te nimalo lošiju The Extras i mislim da će taj film biti bomba. No dok čekamo 2010. evo što je Ricky još napisao, režirao i odglumio (zajedno s Matthewom Robinsonom):

IMDb link:
http://www.imdb.com/title/tt1058017/

Radnju je odlično sročio Alex Billington na FirstShowing.netu, ni ja ne bi bolje!(-:

Here's the concept: Imagine a world where everyone can only tell the truth. And no-one has ever lied. There are no big lies. There are no small lies. Not even white lies. Until one man discovered how to lie. It looks like a quirky, crazy, fun comedy, similar to Bruce Almighty, except this has Ricky Gervais instead of Jim Carrey. I'm not dying to see this, but it does look good.

Osnovna ideja - svijet u kojem nema laži me odmah podsjetila na STROJ ISTINE (Truth Machine, 1966.) sf Jamesa Halperina, kojeg sam se nedavno sjetio, nažalost ne sjećam se baš radnje, ali mi je knjiga ostala u dragom sjećanju, no unatoč tome pomislio sam kako to da to nitko nije ekranizirao?

I eto ti ga sad!:-)



Izlazi: 25. rujna 2009.


- 16:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker