Dečko koji obečava

utorak, 31.03.2009.

Bad Biology (2008)

(r: Frank Henenlotter)

Image Hosted by ImageShack.us

Bad Biology je najnoviji film autora kultnih Basket Case (1982) i Brain Damage (1988) o kojima sam već pisao i koji su mi jedni od dražih niskobudžetnih horrora.

Image Hosted by ImageShack.us
Moje kuje

No, Bad Biology mi nekako nema "ono nešto", iako počinje rečenicom, nešto u stilu: moje ime je Jennifer, i ja sam rođena sa sedam klitorisa, a kasnije upoznajemo i drugog glavnog junaka koji ima ogromni penis koji je samosvjetan, nekako mi se sve čini isforsirano, ne znam. Možda samo fali onaj 80`s feeling, što li, ne znam, ali uglavnom film mi ne izgleda puno bolje od STV šrotova, iako su scene kada odmetnuti kurac krene silovati žene po susjedstvu svakako nešto posebno. Ugalvnom, vjerovatno sam previše očekivao, film sam isčekivao od prve vijesti da Frank ponovno snima, i jedva sam dočekao da se konačno pojavi.

Image Hosted by ImageShack.us
Čudni termiti..

Kako god, Bad Biology nije loš, samo mogao je biti puno bolji, i svakako će se svidjeti manje zahtjevnim ljubiteljima drugačije kinematografije.

Ocjena: 6/10 (jesam li spomenuo da u filmu ima hrpa dobrih prirodnih sisa?!)

Image Hosted by ImageShack.us



- 21:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker