Dečko koji obečava

srijeda, 11.03.2009.

Serial Trilla

Ok, primjetili ste ako ste htjeli primjetiti da u zadnje vrijeme i ne pišem baš puno o filmovima, ako i ikako.

Pod broj jedan, ne da mi se.

Pod broj dva, u zadnje vrijeme i negledam nešto filmove, a i ovo malo što pogledam je sranje o kojemu ne bi ni trošio riječi...

A pod broj tri opet sam se navukao na dobru seriju.

The Wire mi je najnovija najbolja serija. Iako sam mislio da nikad više neću pogledati još jednu seriju o detektivima... pogledao sam još jednu seriju o detektivima... A nakon ovoga ne vjerujem da će mi se i jedan film ili serija o policiji, prisluškivanju i dilerima ikada svidjeti, jer The Wire je ultimativo štivo na tu temu. Ne vjerujem da može bolje od ovoga - jebote, ovo izgleda realnije od COPS!



Već od prve epizode prve sezone vidi se da je ovdje riječ o nečemu potpuno drugačijem. Likovi su jaki, odlično karakterizirani, nema dobrih ili loših.
Sam money flow od droge je detaljno prikazan što je također zanimljivo za vidjeti, kao i konačno prvi puta u američkim serijama, "pravu policiju".



Seriju je stvorio David Simon, koji je radio kao "police reporter" za Baltimore Sun, a dio materijala je temeljen na osobnim iskustvima njegovog koscenarista Eda Burnsa, bivšeg detektiva za ubojstva u Baltimoreu. Serija je ultra realistična, za manje uloge korišteni su lokalni "natrušci"*, glazbena podloga je odlična, uvodna tema je "Way Down in the Hole" od Toma Waitsa koju u svakoj sezoni izvodi drugi izvođač, originalna verzija koju izvodi Tom Waits je na špici druge sezone, i ta je naravno i najbolja. Za više detalja o seriji pročitajte na wikiju.

Ali preporučujem da ne gubite vrijeme i da se odmah bacite na prvu sezonu!
Ja sam upravo počeo 4. sezonu koja je odlično počela, ponovno fokus na nekoliko novih likova i praćenje starih, nije nimalo lošija od prethodnih, što je prava rijetkost! Svakaka epizoda traje nekih 50-tak minuta, što znači da sam uživao u nekih 35 sati kvalitetne televizije!
Dakle, više nego duplo više nego li svi domaći kanali prošle godine zajedno!


* - što volem ovu riječ!:-)



Trenutni top 10 najboljih serija:

1. Rome
2. The Wire / Mad Men
3. Sons of Anarchy
4. Dexter
5. Testees
6. True Blood
7. Californication
8. Office (BBC)
9 Extras (BBC)

Rome - jednostavno remek djelo, Titus Pulo legenda, a još sam i slab na povijesne spektakle..
Mad men prva sezona mi je apsolutno jebeno savršenstvo, ali 2. sezona mi je za nijansu slabija, ali samo mrvicu, dok mi je The Wire svakom epizodom sve bolja i bolja - 4. fakin sezona i nimalo nema pada kvalitete!
Sons of Anarchy fenomenalna nova serija, no vidjet ćemo šta će biti u drugoj sezoni..
Dexter mislio sam da nakon odlične prve sezone neće znati nastaviti, ali jesu malo slabije, ali i dalje odlično, jedva čekam novu sezonu!

Testees ne sjećam se kada sam zadnji put plakao od smijeha (doslovno!) i kada sam morao pauzirati da ne umrem od smijeha (doslovno!) gledajući nešto. A da, pogodili ste upravo se to dogodilo dok sam gledao ovu fenomenalnu novu humorističnu seriju!
True Blood nisam mislio da ću ikada više gledati nešto o vampirima, ali nisam mogao odoliti Alanu Ballu i na kraju sam završio grizući nokte ćekajući fakin tjedan dana do druge epizode!


Californication, Testees su daleko smješniji ali Hank je i dalje legenda, nadam se da će u 3. sezoni više jebati i da ćemo konačno ponovno vidjeti sise sisate rolerice!
Office (BBC) - klasik koji sam morao staviti na listu.
Extras (BBC) - klasik koji sam morao staviti na listu, nedavno sam konačno pogledao i veliko finale, koje sam otkrio slučajno. F E N O M E N A L N O!


NAMMY - QUEEN OF THE STALLIONS (Testees Bonus Video!!)




- 20:06 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker