Dečko koji obečava

srijeda, 26.11.2008.

Serijski ubojica, part II

U prethodnom broju:
Sons Of Anarchy, True Blood, Entourage, Mad Men, 30 Rock

Image Hosted by ImageShack.us


Prelazimo na britanske serije koje su toliko dobre da su ameri napravili remakeove!

Pogledao sam i prvu sezonu odlične britanske humoristične serije - The Worst Week of My Life (ameri su napravili remake - Worst Week, koju isto čekiram, mada sumljam da će mi se svideti nakon ovog!), s drugom sezonom krećem možda već večeras...
Pogledao sam i Life on Mars, britanski original - ameri isto napravili remake, iako je prva epizoda bila odlična, kasnije se nekako sve vrti u krug pa sam ostatak pogledao ubrzanim tempom. Američku verziju čekam da završi sezona pa i to probam - glumi Harvey Keitel!

E da, sjetio sam se da sam u prethodom postu zaboravio spomenuti Fringe, sf seriju koja je imala fenomenalan pilot, ali me također kasnije sve manje zanimala pa ću vjerovatno pogledati još jednu epizodu što mi stoji na tvrdom, a potom odustati.
Jer tu je... Eleventh Hour!(kloniranje ljudi, zli naučnici,...)! Pogledao sam prvu epizodu, nije loše, al onda sam skužio da je i to remake istoimene britanske sf serije! Tako da ću prvo pogledati britansku a onda nastaviti američku. Inače ima čak i kanadska serija istog imena ali ona nema veze s ovima.

Image Hosted by ImageShack.us

Dextera i Californication još uvijek držim sastrane, čekam da završe tekuće sezone, a ima i par novih serija koje isto nisam počeo odmah gledati ali svakako namjeravam, to su: Testees (autora Kennyja Hotza, iz Kenny vs Spenny koje isto nikako da krenem gledati, a već je krenula i 5. sezona!), American Body Shop je humoristična serija puna improvizacije, koja navodno najviše podsjeća na legendarni Reno 911! (kojeg još imam za dovršit od 5. sezone), nažalost serija je prekinuta već nakon prve sezone i teško je nabavljiva, nisam si još uspio pribaviti sve epizode, tako ako netko ima dobar izvor nek pošalje mail! Onda tu je i Dead Set, britanska mini serija koja kroz zombie horror komediju parodira Big Brother, zvuči više nego dovoljno intrigirajuće! Gary Unmarried mi je onako, sumljiv, ali opet čekirat ću i to, barem pilot. A još uvijek nisam pogledao Firefly, kultnu sf seriju, što svakako planiram uskoro.

To je to, zasad!



USKORO (!!!):

Image Hosted by ImageShack.us


- 20:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker