Dečko koji obečava

nedjelja, 30.11.2008.

2 Days in Paris (2007)

(r: Julie Delpy)

Image Hosted by ImageShack.us

Pojam "romantična komedija" u većini muške polulacije u najmanju ruku izaziva poremećaj razine želučane kiseline, te svrabež na testisima, ipak ne može se reći da nema DOBRIH romantičnih komedija. Ima. Evo ja se sad mogu pohvaliti da sam u svom kratkom ali filmovima ispunjenom životu pogledao već DVIJE! Da, dvije! Jedna je fenomenalni Lost in Translation (2003) Sofie Coppole, a druga je upravo odgledani 2 Days in Paris po imenu mi nepoznate Julie Delpy (glumila je ona u Killing Zoe (1994), jednom od boljih nezavisnih filmova devedesetih koji bi čak mogao i ponovno pogledati, u trashu An American Werewolf in Paris (1997) nastavku kultnog horror klasika, te precrtana u Waking Life (2001) kojeg nikako da konačno pogledam, uglavnom šaroliko a ovo joj je čak 4. film koji je režirala!) koja ju ujedno i napisala scenarij za ovaj film.

2 Days in Paris mi je najlakše opisati kao film kakav bi trebao napraviti Woody Allenov u 21. stoljeću. Ok, Woody Allen je živa legenda i nakon nekih 35 odličnih filmova logično je da se čovjek ispucao i da se ponavlja.

Image Hosted by ImageShack.us

Na 2 Days in Paris sam nabasao slučajno, film uopće, barem meni nije poznat. Nisam nigdje ništa čitao o njemu, nisam ni znao da postoji. Našao sam ga tražeći što su likovi iz Entouraga još snimali, fora je da je u Entourageu Adam Goldberg, glavni glumac u ovome filmu glumio Nicka Rubensteina, odnosno skoro pa samog sebe, ipak mi je bio kul pa sam otišao vidjeti njegovu filmografiju, te tako nabasao na ovaj film. I dobro je da jesam.
U njegovom liku - Jacku vidio sam sebe i zato mi je film bio još zanimljiviji jer kao da sam sve to sam proživljavao.

Uglavnom da ne dužim 2 Days in Paris je izgubljeni dragulj. Jedna od najboljih (inteligentnih romantičnih) komedija koje sam gledao u zanje vrijeme. I iako su glavni likovi cinici i depresivci ipak film je tako feel good ugođaja da taj osječaj ostaje i nakon što završi odjavna špica. A ne sjećam se kad sam se tako zadnji put osjećao nakon nekog filma...

Dakle...

Ocjena: 9/10 (ne dam čistu desetku jer sam nepopravljivi cinik a ipak je glavna tema filma ljubav;-)



- 21:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker