Dečko koji obečava

četvrtak, 13.11.2008.

Hell Ride (2008)

(r: Larry Bishop)

Image Hosted by ImageShack.us
Mislim da ovdje ne treba komentar.

This movie tries sooo hard to be cool it's ridiculous.

Ovo gore napisao je neki šveđanin na imdb-u u svom komentaru na film, inače me većinom ti likovi koji tamo pišu svoje osvrte znaju dobro iživcirati hvaleći neko sranje, ovaj lik me ugodno iznenadio jer ovo gore je praktično sve što bi se trebalo i reći o ovom filmu. Ali ok, malo ćemo razvuči...

Image Hosted by ImageShack.us
Zašto tako depresivna faca?!

Na omotu DVD-a velikim slovima je otisnuto ime Quentin Tarantino, nisam ni gledao dalje niti tražio više informacija o filmu, uvijek volim znati manje nego više. Ako me razumijete. A kako gospodin Tarantino nije (relativno) dugo režirao pomislio sam da je to konačno njegov drugi pokušaj oživljavanja Grindhouse kinematografije. Kako li mi je samo promaklo ono "predstavlja: "?! Ipak već sam po prvim kadrovima vidio da tu nešto ne štima, znam da Tarantino kao redatelj rastura. Uglavnom Larry Bishop želi biti Tarantino, i to se vidi po svemu, kuleraj, neki kadrovi, soundtrack, dugi "besmisleni" (samo ovdje ne trebaju navodnici) dijalozi i monolozi, uglavnom sve. I uglavnom neuspješno na svakom polju.

Image Hosted by ImageShack.us
Sad se pomalo prisjećam zašto nisam premotavao...

Hot Ride je jedan od najgorih filmova ove godine i jedan od gorih koje sam odgledao do samog kraja i bez preskakanja dijelova. Jer ipak, moram biti pošten ima par dobrih guzica i hrpa sisa. A tu su i Vinnie Jones i Michael Madsen koji i čine ovaj film jedva gledljivim. Strašno! Mislim ok, od ovakvih filmova i ne očekujem neku kompliciranu radnju, ali i srednjoškolac bi bolje složio nekakav uvjerljiviji sukob moto bandi i nekakve likove.

Image Hosted by ImageShack.us
Ova bi se samo jebala!

Larry Bishop je valjda mislio da će ljudima biti dovoljno da vide par kulera (osim gore navedenih tu su i David Carradine i Dennis Hopper), par kul motora i pokoju zgodnu picu. Ok, ovako napisano i ne zvuči loše, no moglo je i puno bolje!

Image Hosted by ImageShack.us
A tko će mene jebati?!

Zaključak:
O da, bila je ovo paklena vožnja.

Image Hosted by ImageShack.us
Još jednom za kraj...

Ocjena: 4/10 (inače u filmu glumi i "naše gore list" Sanja (Jebobije) Banic (ali nažalost: uncredited kao Campfire Girl.





- 21:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker