Dečko koji obečava

četvrtak, 06.11.2008.

Mulberry Street (2006)

(r: Jim Mickle)

Od ovog nezavisnog filma sam stvarno dosta očekivao...

Image Hosted by ImageShack.us

Naravno, ako tako počinjem osvrt očito je da je film razočarao. A i je. Razočarao i to gadno.
Ok, priča i nije loša, ali za razradu kakvu su ovi htjeli očito je trebalo još para. A pare su očito otišle i prije nego li su si pribavili dobar soundtrack jer ovaj je totalno smeće. Ne da je loš nego je neslušljiv. Mislim bolje bi bilo da nisu ubacivali nikakvu glazbu! Ovo je strašno. Stvarno. Fotografija je ružna i također odbija. Mislim barem danas svatko može u postprodukciji ispeglati fotografiju!

Image Hosted by ImageShack.us
Zubić vila

U biti jedino pozitivno su podnošljivi glumci, ali to je što se kaže kap u moru. Film mi je jednostavno nekako u globalu bio odbojan. Trudio sam se, prisiljavao da ga pogledam cijeloga, ali na kraju nisam mogao, pukao sam, ponaviše zbog očajnog kadriranja i režiranja te već spomenutog soundtracka. Malo sam preskakao dijelove, smanjio malo ton, pogledao kraj, ostao zbunjen. Jebiga! Mrzim ovakve filmove. Filmove koji se na prvi pogled čine zanimljivi, čak imaju i dobar početak, uvuku te, a onda se sve polako počne raspadati. Malo sam onda vratio da ponovno vidim zadnje scene, ali opet mi nije bilo sve jasno, ali možda je to i bit, tako da sam odustao.

Image Hosted by ImageShack.us

Inače ako nekog zanima, zaplet počinje kad nekog lika, nadstojnika ili domara neke zgrade ugrize parcov, zarazi ga nekom bolesti od koje ovaj postane jebeni Izbavitelj/zombie! Ubrzo se pola grada zarazi a ostatak valjda pogađate: nezaraženi bauljaju okolo dok ne najebu, a neki se i "spase".

Zaključak: Jebeni gubitak vremena!

Ocjena: 2/10



- 22:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker