Dečko koji obečava

četvrtak, 30.10.2008.

Richard Christy

Who The Fuck is Richard Christy?!
Nisam ni ja imao pojma ali nakon što sam vidio ovaj



suludi interviju kod Grgića, jednostavno sam morao saznati više!

Dakle, Richard Christy je 34 godišnji američki komičar/glumac koji radi na legendarnom The Howard Stern Showu, a uz to je i bubnjar ex-Iced Earth i Death a trenutno Caninus*. Režirao je čak i 3 niskobudžetna filma, ali vjerovatno su najzanimljiviji ovi njegovi intervijui:









* - eh, nevjerovatno je da sam o ovom (deathgrind) bendu - Caninus čitao u kliku i bilo mi je zanimljivo jer se konačno netko sjetio zamijeniti precjenjene i preplačene pjevače sa dva pitbul terijera! - nažalost u međuvremenu sam zaboravio ime benda a klik bacio tako da sam bend tražio bezuspješno nekih pola godine, ukupno sat dva vremena (probao sam k-9, Canine i sl. ali google ništa!)

- 19:13 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker