Dečko koji obečava

četvrtak, 07.08.2008.

Straightheads (2007)

(r: Dan Reed)

Gillian Anderson u rape&revange filmu?!

Image Hosted by ImageShack.us
Scully se skida!

Nevjerovatno! Ok, sad je ona već stara koka, ali ipak se dobro drži. Ah, kad se samo sjetim onih godina kada su se gledali The X Files, mislim da bi prodali dušu vragu samo da smo mogli vidjeti Scully golu! Ma šta golu, i dan danas se sjećam one epizode kada su je neki likovi kidnapirali, zavezali za krevet i gurali joj nekakvog crva s leđa! Uh! Koja je to scena bila a vidjela su joj se samo leđa! Ili ona kada je u jednoj epizodi popravljala odijelo, pa joj se nakratko vidio grudnjak!? Uh!
Bio je i onaj neki filmić o nekom skinsu koji se vraća u rodni grad i tu poševi svoju staru ljubav, Nju. Dobro ne Scully nego neku tamo glupavu konobaricu, ali jebiga, barem nešto, film se i gledao zbog te scene...
Hype je prošao, Gillian je ostala zaboravljena, mislim ok, glumila je ona u još par filmova, ali nigdje ništa zapaženo.
I baš neki dan naletim na ovaj film, piše rape&revange, već mi je to bilo dovoljno, toga nikad dosta, morao sam samo još skočiti do IMDb-sa da provjerim da možda nije riječ o jeftinjaku, da ne gubim vrijeme... I stvarno sam se iznenadio kada sam vidio da glavnu ulogu igra nitko drugi do dobra stara Scully! I ovdje je nekakva ozbiljna poslovna žena "ozbiljno" obučena, samo što se ovdje za razliku od The X Filesa i skida, ok, možda 10 godina prekasno ali jebiga...

Image Hosted by ImageShack.us
Scully se fuka u šumi!

Image Hosted by ImageShack.us
Scully siluju u šumi

Straightheads je u biti vrlo dobar film, priča je zanimljiva, scenarij je dobar, dodaje par originalnih začina provjerenom rape&revange standardu, ali ima jedan problem. Ok, dva! Prvo: Glavnu glumicu! Nevjerovatno je kako Gillian Anderson ne zna glumiti! Skoro mi je neugodno za gledati!
A drugi veliki problem je drugi glavni lik, ok, Danny Dyer je dobro odradio svoj glumački posao, ali ovdje je problem u samom liku. Isusejebenikriste! Ne sjećam se kada me je neki filmski lik tako uspio naživcirati! Jebote kakav plačkavi peder! Jednostavno sam popizdio u jednom trenutku, oko polovice filma, čak sam se ustao i htio ugasiti film zbog njega, ili to ili bi razbio ekran svoga dragog Sony LCDa. Heh. No ajd smirio sam se, malo premotao, sjeo, srećom pred kraj se totalno iskupi i film odlično završi. Potpuno u stilu žanra.

Image Hosted by ImageShack.us
Jednooki ninđa?! Neeee

Tako da uz navedene mane Straightheads svakako treba pogledati. Riječ je o jednom od boljih novijih filmova, a kako je rape&revange revival tek počeo treba uživati u svakom imalo zanimljivom izdanju!

Image Hosted by ImageShack.us
Priroda uvijek pobjeđuje!

Ocjena: 6,5/10 (zašto nisu uzeli neku drugu glavnu glumicu? danas ih barem ima gomila, mogli su ići s nekom anonimkom, definitivno bi bilo bolje!)


- 22:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker