Dečko koji obečava

nedjelja, 03.08.2008.

Sunshine (2007)

(r: Danny Boyle)

Image Hosted by ImageShack.us
Sun allways shines on tv..

Sunshine mi je baš dobro sjeo. Nema baš puno novog sfa koji je imalo zanimljiv.
Kad mi ga je frend dao pitao sam ga o čemu se radi. Kaže on: grupa astronauta ide baciti bombu na Sunce. Reko super jebote, još jedan Armageddon! Kaže on nije, dobar je. Ja reko aha, te ga pogledah sumljičavo. Stojao mi je tako neko vrijeme. A onda jednog nedjeljnog popodneva poželim se pogledati nešto ne previše duboko i s po mogućnosti sf.
I kako rekoh Sunshine mi je baš dobro sjeo.

Priča je dobra i mada kad se sumira zvuči blesavo gledajući sam film ne izgleda tako. Scenarij je pisao Alex Garland jedan od meni zanimljivijih pisaca i svakako se osjeti taj njegov "hladni" stil. Glumci su dobri, radnja fino teće te je film zanimljiv do samog kraja - koji je također zadovoljavajuć, nema patetike - naravno kad ga nisu radili ameri, oni bi sigurno ubacili berem jedu scenu sa zastavom i nekim upečatljivim govorom.
Ipak ima film i mana. Glavna je naravno karakterizacija likova koje gotovo da i nema, a kako je ovo "psihološki sf triler" to mu je popriličan minus. Također mislim da se moglo ubaciti par scena u kojima bi pobliže upoznali likove tako bi nam možda i bilo stalo kada počnu padati kao muhe.

Osim toga imao bi prigovora i na kadriranje par scena u kojima mi nije odmah bilo jasno šta se točno dogodilo.
Mada s druge strane nisam pobornik preopširnog objašnjavanja - tko mi je kriv što nisam prošao NASA-in napredni program za astronauta ili barem pročitao "Kako postati astronaut u 3 dana", jeli? Tako da je ovaj minus manje bitan...

Mada sam nekada bio veliki fan Underworlda koji su radili soundtrack moram reći da je glazba je u nekim scenama preglasna i pomalo iritantna.

I zaključak?
Sunshine je dobar noviji sf koji je u nekim segmentima iznenađujuće dobar, dok je u drugim nevjerovatno loš.

Ocjena: 6,5/10 (svakako ga vrijedi pogledati ali sigurno neće postati kult kao Trainspotting (1996))




- 22:16 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker