Dečko koji obečava

srijeda, 01.08.2007.

Clerks II (2006)

(r. Kevin Smith)

Stara koka
Stara koka... suve sise.

Nisam mislio da će biti ovako dobar. Stvarno. Kevin Smith je razočarao sa svojih par zadnjih filmova, u biti s Dogmom je, da iskoristim preočitu igru riječi, sve otišlo kvragu. A Jersey Girl je bio dno dna, tako da je logično da sam se bojao staviti išta novo od SMitha u DVD player. Ali na sve strane sam čuo hvale o ovom nastavku kultnih Trgovaca, da sam to jednostavno morao sam provjeriti. I dobro je da jesam.

erotika

Ovo je jedna od najboljih komedija ikada! Onako baš pravi feel good film bez patetike, što je jebena rijetkost! Kevin Smith se vratio! Sve je tu: razogovori o trilogijama, seksu, rasizmu, seks s magarcem, romantična ljubavna priča koja bi kod svakog drugog redatelja ispala tako ljigava da bi mi se dlanovi još lijepili za fotelju.

gey
The Scena: jebeno dobar sažetak LOTR-a!

Obavezno pogledati, a ako već niste svakako prije svega pogledati Clerks, Mallrats i Chasing Amy.

Ocjena: 9/10 (jel devet puno? nije, jer ovo je jedini film u kojem je ženska priznala tipu da ga voli dok su zajedno gledali krupnog tipa u kožnjaku koji ševi magarca.)




- 22:09 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker