Dečko koji obečava

nedjelja, 05.08.2007.

Once Upon A Time In The West (1968)

(r: Sergio Leone; originalni naslov C'era una volta il West)

kadar

Dugo nisam pogledao dobar vestern ili po naški kaubojski film, danas sam nekako bio smireniji nego inače i ojećao sam da bi mogao prosjediti skoro tri sata uz ovu legendarnu sagu o divljem zapadu. Once Upon A Time In The West je vjerovatno i najbolji vestern ikada. A Sergio Leone JE najbolji redatelj filmova o revolverašima ikada.

Legenda
Legenda

Ovaj film je jednostavno savršen, svaki kadar je tako jebeno savršen, na neke skoro da sam pustio suzu. Revolveraši nikada nisu izgledali ovako kul. I svakako poslije filma dobijem jaku želju da opasam onaj kaiš s futrolom za dobri stari kolt. Nevjerovatno je da film i danas izgleda odlično, nije ostario ni dana. Dijalozi su prejebeni ("Znaš, podsjećaš me na moju majku... Ona je bila najpoznatija kurva u Alameti i najbolja žena koja je ikad živjela"; "- Judu su prodali za 4995 dolara manje. - Tada nisu postojali dolari. - Ali jesu kurvini sinovi." ...)

Početak filma, doček vlaka je vjerovatno najbolji početak nekog filma ikada, a završni obračun, pa onaj flash back glavnog lika ("Usreći svoga brata" i usna harmonika) - ma prejebeno! A tu je i Claudia Cardinale, koja je tako jebozovna da je dovoljno da pokaže malo leđa.

Teta

A scena pred kraj kada lokomotiva prolazi novoizgrađenom prugom je fenomenalna, sve kao da je isto, ali nekako naslučujemo da jto više nije taj Zapad, barem ne onaj Divlji...
Šmrc!


Ocjena: 10/10 (Savršenstvo. Film s velikim f!)


- 19:20 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker