Dečko koji obečava

nedjelja, 08.07.2007.

Apocalypto (2006)

(r: Mel Gibson)

Rukeee
Ajma sad - Svi ruke GOREEEE!

Odmah da na početku kažem: Pasija je bila krvavija!

Jebiga, taj element filma me razočarao, moram priznati. Nakon onoga što je napravio Isusu očekivao sam barem dvostruko gori tretman prema Majama. Jebote, koje su tu sve sadističke scene mogle upasti!

kolji ga!

Dobro, da, u filmu ima scena gdje crna pantera odgriza živom čovjeku lice, nabijanje tapira i čovjeka na drvene kolce, vađenje srca na živo, odrubljivanje glava nakon vađenja srca na živo, udaranje tupim i zašiljenim predmetima u glavu i tijelo, fraktura lubanje uz prave vodoskoke krvi, udaranje trudnice, udaranje djece sa štapom, bacanje ozljeđenog čovjeka u provaliju, probijanje glave strijelom, bacanje živih ljudi na otvorenu vatru, off screen grupno silovanje žena, nabijanje odrezanih ljudskih glava na kolce i možda još ponešto čega se trenutno ne mogu sjetiti, ali... nekako to jednostavno nije dosta!
Jebiga, očekivao sam više!

trudna a željna
Trudna a željna...

Glumci su odlični, pametno je bilo dati pravim potomcima Maja da glume svoje pretke. Uvjerljiv izgleda i prikaz njihova života, stvarno dokumentaristički.
Ipak nešto tu fali - film nema ono nešto. A i kraj je tako jebeno hollywoodski da sam se skoro izrigao.
Šteta.
Odlična ideja, puno truda ali nešto jednostavno nije sjelo na svoje mjesto.

Ipak, film svakako vrijedi pogledati. Nije remek djelo, ali je dobar i zanimljiv film, ako ništa barem zbog gore pobrojanih krvavih scena.

Ocjena: 7/10 (kad se sve zbroji i oduzme, mislim da je ovo najpoštenija ocjena, ja sam vjerovatno previše očekivao, pa se zato i malo razočarao, ipak realno gledajući ovo je jako dobar film s jako ljigavim krajem i definitvno 20 minuta previše trčanja kroz šumu!)



- 21:32 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker