Dečko koji obečava

srijeda, 21.03.2007.

The Dark Hours (2005)

(r: Paul Fox)

pica

O ovom filmu sam čitao na Žutom titlu, nahvalili su ga, pa sam ga morao nabaviti prvom prilikom, njihove preporuke većinom ne razočaraju. A zanimljivo je da vjerovatno ne bi ni čuo za njega da nije Žutog titla.

Film je odličan! Dakle, iako sam imao velika očekivanja film me nije razočarao, čak me je i ugodno iznenadio! Malo me je podsjetio na The Machinist, s kojim nema puno toga zajedničkog, osim opčenitog feelinga filma i zanimljivog načina na koji je ispričana jedna (relativno) obična priča.

Govedina

Kako vidite samo okolišam i u biti ništa ne govorim o samom filmu, to je zato što je ovo jedan od onih filmova za koje je bolje da znate što manje. Evo samo da natuknem: mlada (i zgodna) psihijatrica koja radi u jednoj umobolnici hitno treba odmor, a nema boljeg mjesta za to od... kolibe u planinama(!) Oh, kako će se iznenaditi!

Pravo malo remek djelo!

Ocjena: 9,5/10 (tri puta sam gledao kraj!;-)



- 22:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker