Dečko koji obečava

utorak, 30.01.2007.

The Stepford Wives (2004)

(r: Frank Oz)

"A MUST TO AVOID"
začudno dobar korisnički komentar filma na IMDb

Hmm, ajd dobro sad sam se malo smirio. Valjda ću moći pisati...
Iako bi bilo najbolje jednostavno zaboraviti cijelo to grozno iskustvo gledanja ovog "filma" i ne napisati ni riječi ili samo dvadeset puta napisati: MATER IM JEBEM!, ipak zacrtao sam sam sebi da ću SVAKI film koji pogledam ocijeniti na ovom blogu, svojemu ajd recimo "Dnevniku gledanja filmova". Pa evo idemo...

rugobno!
Prije

Nedavno sam pročitao Stepfordske žene Ire Levina i oduševio se. S Levinom sam se upoznao na "Rozmarinoj bebi", također remek djelu i sada ću se sigurno potruditi da pročitam i sve ostalo što je od njega prevedeno. Volim taj njegov jednostavni stil, nema puno opisivanja, preseravanja ili stiliziranja izričaja, ne odugovlači i ne ubacuje nepotrebno da bi dobio na broju stranica. Stepfordske žene su složena priča koja je istovremeno ismijavanje i veličanje feminizma, odnosno točnije "prava žena da ne rade kućne poslove", kritika konzervatizma, popolarizacije perfekcionizma... uh, sad sam počeo srati ko neki naši "pravi kritičari"!:-) Ukratko jebeno dobra knjiga, nevjerovatne atmosfere, crnog humora, a tu je i jedna od najbolje napisanih horror (odnosno uznemirujućih) scena ikada! Mislim naravno na scenu pretkraj drugog poglavlja kada Joanna u kuhinji svoje prijateljice čeka da se ova ogromnim kuhinjskim nožem poreže da joj dokaže... [CUT]. Fenomenalno, od prve do zadnje stranice!

Lepo
Poslije

A film?
Bio je nedavno na Novoj tv i nisam ga htio gledati jer sam upravo, zamislite slučajnosti, iz knjižnice donio istoimenu knjigu. Uvijek je pametnije prvo pročitati knjigu a onda (eventualno) pogledati ekranizaciju. Vidio sam samo najavu za film - sjećam se scene kada jednoj od žena iz usta izađe svežanj novčanica! I već tada sam odlučio da neću pogledati film, ali jebiga nije mi dao vrag mira, unatoč svome šestom čulu, morao sam u videoteci pitati jel imaju ovaj film. Mislio sam - pa ne može valjda biti TOLIKO loš? A koje li ja gluposti nekad pomislim!?
...
A jesam razvuko i udavio, a?
Uglavnom evo: film je jebeno govno! Vjerovatno je jedan od pet najgorih koje sam ikada pogledao, a vjerujte mi pogledao sam svakakvih sranja. A što je najgore od svega, jako me je iživcirao jer uopće nosi isto ime kao i Levinovo remek djelo. Koji je to jebeni kreten od scenarista taj (neki) Paul Rudnick*!! Imao je tako jebeno "vizualnu" knjigu kao predložak, trebao je samo prepisivati. Ma nemam volje ni za pljuvanjem! Eto TOLIKO je loš.

Mogao bi još jedino citirati Erica Cartmana: "This is totally gay!"


Ocjena: 0/10 ("It is, without question, one of the most ill conceived ideas ever put on film." - komentar na IMDb koji jednom rečenicom opisuje sve ono što sam ja sat vremena pokušavao da napišem!)



* Malo sam prevrtio dodatke na DVDju i vidio tu personu, očiti peder. Onda mi je konačno jasnije bilo nebulozno ubacivanje pederskog para u Stepford - pederi se vole trpati di god mogu!




- 22:32 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker