Dečko koji obečava

nedjelja, 28.01.2007.

Jebao sam Severinu u šupak!

Dobro priznat ću - nisam. Ali naslov privlači pažnju, zar ne? Ne? Da, u pravu ste, koga još zanima ta šivana stara špilja? Ima i ljepših rupa za bušenje. Evo, naprimjer danas sam gledao reprizu Dvornikovih i za oko mi je zapela Ela (Ili je Ella??) koja se prošetavala s podignutom majicom, pokazujući svoj nesavršeni ali tako jebozovni trbuščić. Nešto, neka nepoznata sila, spriječila me je da prebacim program. Odgledao sam cijelu (5.) epizodu do kraja. Kasnije je Ela klećala na koljenima u kuhinji i još pri tome ČISTILA s krpom u ruci. Uh, srce mi je skoro iskočilo. Da, srce, kao...

lepo

Nego šta sam htio reći? Dvornikovi su nešto najzabavnije i najsmješnije od domaće produkcije što trenutno možemo gledati na našim televizijama. Ozbiljno. Dina Dvornika nikada nisam baš dobro podnosio, ustvari bio mi je iritantan, a pjesme su mu dosadne i besmislene. Ipak ovdje je urnebesan! Stvarno je zabavno gledati ga u obiteljskoj atmosferi. Jebeš Kazalište u kući, ovo je prava obiteljska humoristična serija - ima gomila humora, nešto malo drame, dinamična je i što je najvažnije izgleda živo - što je naravno pravi kontrast spram svih drugih "humorističnih" serija domaće proizvodnje. Dvornikovi su dakle najbolja hrvatska humoristična serija dosad, barem sudeći po ovoj jednoj odgledanoj epizodi. Svakako ću pogledati i iduću! Jedino me brine što su ugradili klimu. Da li će Ela i dalje zadizati majice? S nestrpljenjem isčekujem!

Eto.



- 22:18 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker