Dečko koji obečava

subota, 02.12.2006.

A Nightmare on Elm Street 3: Dream Warriors (1987)

(r: Chuck Russell)

lepi

Treći dio Freddyjevih nočnih mora mi je i najbolji dosad, što je možda dijelom i zato što sam se s prva dva razočarao pa sam i od trećeg očekivao trash. Daleko od toga da je i ovaj film odličan, ali kako rekoh ipak mi je malo bolji od prva dva i ovaj bi po priči mogao biti i prvi dio (teenageri počinjavaju samoubojstva a za to krive nekakvog Freddyja koji ih progoni u snovima - svakako najbolja priča dosad).

režem vene...

Nažalost ni ovdje se Freddy ne pojavljuje često i vidimo ga vrlo malo, što je stvarno šteta. Ipak lupio je par dobrih fora pa je i to malo popravilo dojam. Najbolja mi je scena ona kad vodi onog "lutkara" na "žicama" (odnosno njegovim žilama), te se scene jako dobro sjećam i iz djetinjstva a i sad izgleda dobro. Glumci su ajd prolazni, ali opet je tu ona trailer-dramaqueen iz prvog dijela, sad je nekakva savjetnica za problematične klince or whatever. A konačno imamo i malo golotinje!

sise fajnali
Konačno SISE!!!

Treći dio ovog razvikanog horror serijala je bolji od prva dva, ali ipak nije ništa posebno, a još ni nema smiješnih trashy elemenata.

6/10 (da prvi je dobio veću ocijenu, mada sam ovdje napisao da je lošijo od ovog, to je zato što me prvi dobro nasmijao par puta, što je veliki plus, mada to možda i nije bila namjera autora)




- 20:50 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker