Dečko koji obečava

utorak, 04.04.2006.

Kurvina pjesma

Oh kako veselo i sretno je u proljeće
kad dignu se sve visibabe
iz šumarka istrčim gola
di me šumar natego preko drvena stola
livada je sva zelena
osjećam da ću opet bit jebena
saginjem se berem žuto cvijeće
stočar me gleda oće neće
a hlače mu sve veće
guzica mi visoko strši
stočar me jebe i lulu puši
kurac mu je velik
jak kao čelik
padam na koljena
dugo nisam tako jebana
trpa mi ga i u usta
guši me sperma tusta
i dok o haljinu brišem usta
pokraj mene su stočareva sina dva
koja bi me isto jebala
stariji oće da mu pušim
da se njegovim kurcem gušim
a mlađi mi ga odma zabija
dok negdje u daljini vuk zavija
stari njihov je još tu
gura mi prste u guzicu
sad bi stariji da se s mlađim mijenja
oće malo pičkina trenja
mlađi me sad kurcem guši
a i stari bi da mu se puši
stariji me sad u guzu jebe
a mlađi bi pičke još da se ogrebe
jebu me sva trojica
osječam se kao tronoga stolica
sve mi rupe popunjene
na sred livade zelene
mlađi sin prvi svrši
dok mi sise bujne mrsi
pičku mi zalije toplo sjeme
mladom s leđa palo teško breme
više nije djevac
biće pravi ševac
stariji se još u guzicu zabija
dok mi stari njegov grlo zaljeva
sjeme mi već izlazi na uši
a stariji bi još da mu se i puši
jebe me i on u usta
mjesi mi i sise
ali ne može više
vadi ga
lice mi spermom zaljeva
zatvaram oči
dok mu se iz kurca još toči
kad otvorim oči
stočari kući
moraju poći
i dok oni odlaze
ja kroz cvijeće trljam obraze
valjam se po travi smijem se
jer došlo nam je proljeće.




- 22:15 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker