....pisanje uz vjetar....


...''suti sine i klimaj glavom oni su autoritet.govorim ti za tvoje dobro!''....ma ja sto znaci da cu od tog ucenja nastaviti klimati glavom do kraja svog zivota ili josh gore uvlaciti je u ramena svaki put kad mi se neko od nadredjenih obrati....izvinite molim vas ali tako se ne dobija ni unaprjedjenje niti se stice status covjeka...tako vas samo mogu prozvati lizoguz....hhihi.....nego, da nastavim... da li smo mi takav mentalitet pa ti svako malo neko govori suti....''sutite debili jedni hocu da cujem muhu!''....jeb. kupi si jednu pa je slusaj do mile volje, ili ''de bogati suti sta se ti petljas gdje ti nije mjesto'' ili josh gore ''boze sacuvaj sta rece,suti dok te neko nije cuo'' i opet ''suti, nemoj da bi kome rekla'' i farsa se nastavlja ''suti slusamo dnevnik'' (jesul vam to starci ikad rekli...nebrojeno puta)...''suti sad ja pricam'' ili ''suti, zlatna je koja ostane''...samo se pitam zasto niko dosad nije rekao ''SUTI SVIJETE,SLUSAJ TISINU''vjerujem da bi to bilo bolje od bilo koje muzike...i onda ti koji usutkuju ostale davno su usutkali sami sebe, i onda sute kad netreba, a ne sute kad trebe nego govore ''sad trebas da sutis''.....i ko bi sad shvatio nas svijet


12.04.2007. u 15:06 | Ajd i ti nesto dodaj! | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da ili ne?

Me,myself and I


Image and video hosting by TinyPic

Ime: Dunja
Nadimak: nemam...neki me zovu mala....mmm..sto li neznam stvarno??
Rodjena: 26.09.1991.g(bit ce mi 16 u septembru..:D:D)
Boja ociju: zuto-smedja( daaa....fuujjj)
Boja kose: crna
Visina:155 cm
Tezina:pa dobro to se ne pita...:D
Sretan broj:5
Nesretan broj:11...;)
Slusam:ugl rock,metal manje punk...ali mogu podnijeti sve osim narodnjaka.....

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

VOLIM:
-ljude
-Ernu,Miu,Aidu,Ajnu,Idu,
Danijelu,....da momke ne zaboravimo
@polla,Naida,Adu,Ninu...i ostale koje
sam zaboravila...starog havera Dinu.....
ma drustvo...sto povlaci i to da se volim
-zabavljati i provoditi...
-wolim piti

Image and video hosting by TinyPic

-Boracko jezero
-kad mi neko kaze da dobro izgledam

Image and video hosting by TinyPic

-internet i svoj komp
-skijanje
-Vodku

Image and video hosting by TinyPic

-kikiriki
-mandarine
-farmerke
-starke;conversice one platnene, ma znate vec....zakon su

Image and video hosting by TinyPic

-novu godinu
-muziku...onu koja mi se svidja
-suknjice,kratke

Image and video hosting by TinyPic

-knjige
-filmove
-Bosnu

Image and video hosting by TinyPic

-plesati
-crne nokte

Image and video hosting by TinyPic

-jesti
-plivati
-snijeg
-voziti bickl
-smijati se
-spavati
-kolace
-Fantu....itd.

NE VOLIM:
Image and video hosting by TinyPic

-zivotinje
-ljude koji imaju nestp protiv ljudi koji im nista nisu uradili
-citati novine od pocetka(novine se citaju od kraja...)
-tikvu
-kad mi se komp pokvari
-kad nemam gdje sjest kad smo na Kamberovicu
-kad mi pukne spic u tehnickoj olovci a bio mi zadnji,il mi se istrosi hemijska
-kad pisem zadatak na matematici i pogrijesim pa moram brisat jer prof. hoce urednu svesku
-boju svojih ociju
-glupe viceve
-bolest
-kad Hare (Cvrle ili Cigara) dodje sjest az moj sto u Rocku i josh trazi cigaru ( ma ja ne pusim al nosim za svaki slucaj cigare da imam tebi dat-CIGARE-perverzni stvorovi..cccc...)
-kad pustaju rap u Rocku
-narodnjake i sve nj. podvrste.....
-kad nema snijega zimi...itd.

Image and video hosting by TinyPic

Linkovi


google
Erna..:D:D
@pollo
Ida
Aida
prehladeni_virus
Sarajke..:D:D
Zoe
Arne
Image and video hosting by TinyPic

Postoji samo jedan djelic svemira koji mozemo promijeniti, SEBE!