zaboravna.blog.hr

četvrtak, 14.06.2007.

Ključevi..

Sve se to dogodilo poslije jedne proslave...ovak otišla sam s frendicom Sarom na njenu proslavu..dobila je svjedođbu da je prešla na engleskom jeziku..ČESTITAM..smijeh.za to vrijeme moji starci su otišli iz stana..mama me nazvala na mobitel i rekla da mi bude ostavila ključeve od stana..(nije bitno na kojem mjestu)...došla sam sa Sarom i kak bi rekla POLJUBILA SAM VRATA (ne zaprav)..mama mi je ostavila ključeve od auta... (ČESTITAM JOJ OD SRCA)..mogla sam se malo provozati..smijeh..došli su oni..ja sam mami rekla da je ostavila klučeve od auta..i sad to priča susjedima koji su došli na kavu..i sad pričaju..a sva sreća moj buraz je donesel ključeve..pa smo zadovoljno ušle u stan..to je to..pozz..smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehmahwaveroflroflzijev
dost je smješkića..ovisna sam o njima..bum ih dela sve po redu..baš mi se da..coolroflkissrolleyeswinkyesno:eek
:nonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazalivensmijehpuknucunjaminamcormahludhrvatskazujo
valjda nisam zeznula stvar..volite i ljubite...ma uživaj te..cerekkiss..mahwave..

14.06.2007. u 20:16 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ljudi ne zamjerajte mi ak zaboravim lozinku ili tak nekaj ipak sam ja zaboravna...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr