needs

31.01.2008., četvrtak

duh iz boce

slatke okice
moje prijateljice.

kad zovu me,
kad trebaju me.

samo par riječi,
da potrebu spriječi

mala toplina,
velike rane, liječi.


queen

Zvižduk se čuo u daljini.
On u pamučnoj haljini.

Trese zemlju i s haljine lišće.
U smjeru zvižduka nešto viče.

Bosim nogama gazi
travke i lišće,
na svakom koraku
zube stišće.

Velikom neznancu kaže zdravo,
na što ovaj odvrati s kravo!

Sav sretan, jer to je raj,
primio pljusku za kraj.

29.01.2008., utorak

biljojed

Poput cirkusa,
sve je šareno,
osim listova fikusa.

Majmun udara
od tvrdu bubnja kožu,
slavni ljudi ulaze
u svoju precijenjenu ložu.

Lažni osmjeh puste,
kad balerina, digne se na prste.

Mesar krene prema nožu,
da odvoji od mesa kožu.

Ali mali fikus,
ne brine
za sav taj cirkus.




25.01.2008., petak

sreća

Nebo je mračno,
gledam gore pa dolje,
zvijezde se roje,
ja stvarno neman volje.

Zaželim si laku noć,
u san, tiho, utonem.
Na površini vode,
skoro da ne potonem.

Kutija mala,
ostaje zaključana.
To je tajna,
u svima nama.

Tajna!
Prva, druga, treća, ...
Uvijek nova,
Uvijek veća.



22.01.2008., utorak

putovanje kroz snove

Grabeći korakom,
jedan po jedan.
Prokletim odlaskom,
obilježavam tjedan.

Putujući,
ostajem miran.
Odlazeći,
sudbinu biram.

Tiho se budim,
a nadam se snu.
Boli me više,
misliti na nju.

18.01.2008., petak

gestikul vol, 3.

Regularan dan,
po ničemu pre-buran.
Kad sam se probudio,
bio sam mamuran.

Brzo prošlo je jutro,
dan je bio lijep.
Sunce je izašlo,
poklonilo nam smijeh.

Ruke zabijam u džepe,
krenem u svoj brlog.
Na putu stanem.
Samo da si kupim Tuborg.

17.01.2008., četvrtak

naranča

naranču gulim
kapljice pušta.

od mirisa naranče
nema mi većeg gušta

14.01.2008., ponedjeljak

zahvaljujem prijatelju koji mi je ovo poslao. Još se smijem!

emo smajl: (//.-)


11.01.2008., petak

Patkajevi

Jedna mala patka,
baš je bila slatka.

Igrala se sama,
jer je mami
smetala galama.

Uvijek kad netko prođe,
dobar dan mu zaželi
i da mu sutra još bolji dođe.

Bilo je dosadno maloj patki,
jer je cijelo vrijeme sama.
Pa se zamisli patka mala.
Kako je to kad je voda slana.

Tako se patka spremi i ode,
na put do slane vode.

Upoznala, patka, novoga druga,
pa kad ga nema, uhvati je tuga.
Svaki put kad on dođe.
Vrijeme joj brzo prođe.

Nije još prošla ni zima.
Patka već pačiće ima.
Sada zna što je mislila mama.
Kad je htjela da se igra sama.

08.01.2008., utorak

crvena

U tihom tonu,
u ljevom vagonu.
Šapnula si mi.

U mome vlaku.
Miris u zraku.
Taj miris si ti.

Dođi i ispuni me.
Ja želim te i trebam te.
Sad otvoreno govorim ti!
Sve na svijetu dao bi,
da si kraj mene ti.

07.01.2008., ponedjeljak

zlato

Teško je živjeti u ne znanju.
Tko si? Što si?
Mogu ti samo reći,
hvala ti što jesi.

Teško je znati da te ima,
a kraj mene nitko.
Možda sutra,
a možda nije ni bitno.

Reći misli svoje.
Da ne bi!

Dalje bit ću zatvoren.
Prema tebi.

05.01.2008., subota

kako si?

Dođe mi da pitanje postavim.
Kako si?
Znam da fali mi.
Još ono malo ljubavi.

Riječi teško nalazim.
Sam sebi u usta ulazim.

Tvoj pogled zaobilazim
I kao vrijeme prolazim.

Uzmi i dušu.
Kad sve već si uzela.
Od toga ne strahujem,
Jer se ne poznajem.



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.