....Zivot se ne broji sekundama, vec trenucima koji su ti oduzeli dah....

31.12.2006., nedjelja

opet ja ;))))))

Image and video hosting by TinyPic

Za početak,

SVE TUŽNE MISLI ŠTO VAM ŽIVOT STVARA NEK VAM ODNESE GODINA STARA, A PUNO SREĆE I LIJEPIH SNOVA NEK VAM DONESE NOVA!!!!!!!

SRETNA VAM NOVA 2007. GODINA!!!!!!!

E sad da prijeđem na svoje doživljaje.....

Ajmo malo o njemu, osobi za kojom sam dugo ludila, koju sam voljela, i koji mi je do nedavno bio broj 1 u životu.... ali više nije tako, sad mi je samo drag, i sretna sam kad ga vidim, i euforična, ali ništa više.... i ajde možda ga još onako trunčicu volim.....
Ali više to nije zaluđenst, više ne želim sve napravit zbog njega, i to mi moje cure nisu vjerovale pa sam napravila jedan korak na koji su se svi iznenadili..... no o tome kasnije.....

Ovak vidla sam ga u četvrtak il petak nisam sigurna, a u subotu smo se čuli na netu.... i tak ja rekla kak idem u grad i pitam njega jel ide i veli da ga je frend jučer zvao al mu se nije išlo al ak ga danas nazove da će ić, reko ok možda se vidimo onda... i tak smo se još malo dopisivali...

U gradu.... bilo je baš zakon, prvo smo moja najdraža cimi, još jedna frndica i ja došle u blu. Bile malo tamo pijuckale bambus i škicale zgodnog DJ-a, pa onda u dr birc na narodno, tamo još jedan bambi, i došla meni poruka di si na kraju, ja napisala u insideu, a kasnije mu je cimi još poslala di si ti, i tak bla bla, na kraju smo se našli u blu. I tak.... pričali, zezeali se.... baš mi je bilo drago, bilo je ko prije, dok sam ja bila luda za njim a on me nije fremao pol posto, al ovaj put mi to nije bilo bitno... i ja sam se opuštenije ponašala.... nije mi toliko stalo milijun posto sam sigurna.... ali sretna sam kad ga vidim to stoji....
Hehe i zapalila sam pred njim, a on otkad ti pušiš, ja reko od rijeke, on pa jel ti to treba, reko ne treba.... i tak....

Danas smo se čuli čak dva puta.... i to su novosti....

Za novu idem kod frenda, biće nas 4 iz srednje iz razreda.... i tak.... oko 10-11 ćemo k njemu, mislim da neću pit jer vozim, mislim blizu mi je al opet..... a ne znam bumo vidli.... možda nazrdravit u ponoć i that is all, hehe....

Eto toliko od mene!!!!

UŽIVAJTE MI VEČERAS LIJEPO SE PROVEDITE, BUDITE S ONIMA KOJE VOLITE I SVE NAJBOLJE ŽELIM,

PUSSSSAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Prvi i zadnji

Neko novo je vrijeme
neka nova su lica
stare ljubavi su iza nas
i kako dani lete prodju pokraj mene

Uvijek sa osmijehom sjetim se
tvojih slatkih prica, tvojih ludovanja
uvijek si znao zabavljati me
negdje duboko u srcu
nosim te jos i ne zaboravljam

Ref.
Tvoje tijelo, tvoje lice i tvoj glas
sjecanja na tebe, sjecanja na nas
i nakon ovih godina znam
bio si prvi i zadnji kojeg voljela sam

Predugo sam sama, vise nisam jaka
oprosti na ovim rijecima
ponekad pozelim te imati kraj sebe
i biti sigurna u narucju tvom

I slusati tvoje price, tvoja ludovanja
uvijek si znao zabavljati me
negdje duboko u srcu nosim te jos
i ne zaboravljam

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.