Znate l' priču o Vasi Ladačkom? -e pa ja sam Vasa... - Nedostajat ćeš mi, ti, Mala Breskvo.... - Blog.hr
03.07.2011.

Znate l' priču o Vasi Ladačkom? -e pa ja sam Vasa...

Jesam, sretna sam, ispunjena, puna života! Počelo je sve ponovno dolaziti na svoje mjesto. Napokon!

Gotovo sam zaboravila što je to "uspjeh"...

Samo sam čekala trenutak da se i ja napokon imam čime pohvaliti! I, eto, dočekala sam ga!

Svi su bili, roditelji, prijatelji, onaj kojim sam te zamijenila...

Bila sam tako sretna i nasmiješena, iskreno, zaboravila sam sebe takvu!

Pili smo vino do dugo u noć, smijali smo se, plesali i pjevali!

Prekrasan osjećaj!

A, onda sam u jednom trenutku pomislila na tebe. Rekoh u sebi:"Gdje si sada da slaviš sa mnom, da me zagrliš i kažeš mi kako si ponosan na mene, gdje si da podijelim sreću sa tobom?"

Porazi su postali nepodnošljivi, a pobjede izgubile sjaj, da mi je ne znam kako bajno i krasno, đaba kad to ne mogu podijelit s tobom. Kad nisi ponosan na mene, kad me ne hrabriš i bodriš, kad niti ne znaš što se sa mnom događa ni gdje sam, kad me ne čekaš do dugo u noć, kad mi ne stigne tvoja poruka, i nema propuštenih poziva, kad se nemam s kime smijati niti kome pričati...čak se više nemam ni kome vratiti...

Đaba i ljudi, i pjesme i vina... đaba i konja vranih, đaba i sata i salaša, đaba njiva i vinograda...đaba sve...

KAD JA NISAM S ONIM KOJEG VOLIM...
23:00 , Komentiraj { 2 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< srpanj, 2011  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Srpanj 2011 (3)
Lipanj 2011 (7)
Svibanj 2011 (2)
Opis bloga
Mala Breskva o Balaševiću! Pjesme u kojima sam se pronašla...

Linkovi



credits
kostur: duckdz. - x x x design: balloon