O meni...

Zovin se Josipa...
Živin u Veloj Luci...
Grin u 8.razred...
Iman 13 godišć...
Rodjena san 30.03.1994-Ovan

Free Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


...VOLIM...

Katarinu...moju NAJDRAŽU!Ona wan je moja NAJ frendica stalno smo skupa tj.nerazdwojne smo!!!Mi smo wan dwi a.k.a sisterice...heh!JAdno mi je draga i osoba je od powjerenja...na nju se mogu uwik oslonit kadgod mi treba... =)) kiss
Image Hosted by ImageShack.us

...Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Anu...moju ZAJUBJENU!!!cerekcerekOna wan je isto jedna od mojih DOBRIH prijatejica...Ludo je zajubjena!!heh...Aaaaaaaaa...draga mi je jer kadgod mi štagod treba mogu se njoj obratit... kiss
Image Hosted by ImageShack.us


Ivanu...moju Peyton...Ona wan je JADNO dobra!!!Osoba kake nema na switu...Dobra,Lipa,Zgodna!!!Ili wan ga naša sawjetnica..heh kiss
Image Hosted by ImageShack.us


MaRiJu...moju LiPoTu! =) Ona wan je meni ODLIČNA prijatejica koju stvarno WOLIN i koja mi je pri ruci kadgod mi štagod treba...Ali nažalost žiwi u Blatu pa se baš često i ne wiđamo...ali JBG!šta se može...SlIke NeAm!

Ivanu Bačić...ona wan na prwi pogled izgeda DOBRA!!!ma da je upoznate obadali bi ste se da je ona 99%mali VrAg...a 1% angel!!!HEH...mislim u dobremu smislu...JADNO mi je draga!Nažalost blog NEMA... kiss
Image Hosted by ImageShack.us


Maju...moju malu smišnicu...ona van je jedno od NAJDOBRIJIH bića na switu...predobra je i uwik će ti pomoć kad ti treba!!!kiss
blog...NEMA!no

Leu...ona wan je meni JADNO draga ali je zadnje wrime malo čudna!!!Lipa...Šesna...neda se slikat!!!tuzanUkratko rečeno ona wan je prawa umjetnica...blog...NEMA!no

Gorana...moga prijateja...
Image Hosted by ImageShack.us


Petra & Ivota...moje najdraže rođake...

Rokota...moga prijateja...
Image Hosted by ImageShack.us


Tonija...mojega košarkaša...
Image Hosted by ImageShack.us


Antonijota & Hrvojeta...moje prijateje...(slika govori sve)hehehe...
Image Hosted by ImageShack.us


...riči pjesama...

MOJ DIDA I JA
=(

Preko polja kroz sjećanje ide,
kršan čovik, tvrde brade side.
Pamtim pogled, tu toplinu oka
i svaka riječ je bila mu duboka.

Čvrst je dida bio kao stijena,
hrabra srca i kamenih gena.
Sva je mudrost utkana u njemu,
njegove su priče učile me svemu:
"Poštenim putem ići,
bit će teško znaj,
al' samo ćeš tako stići
gdje je vječni sjaj."

Ej, da mi je s tobom,
kao prije dočekati zore,
pogledati dolje,
sa Svilaje na Petrovo polje.
Moj dida i ja, prijatelja dva,
drugo vrijeme - ista sudbina.

Gleda na me planina Svilaja
sa očima njegovoga sjaja.
Crpio je snagu tamo gore,
planina mu iscrtala bore.

Njegove su ispucale ruke,
meni bile kao mirne luke.
Kako da mu zahvalim na svemu,
sinu ime dao sam po njemu.

"Poštenim putem ići,
bit će teško znaj,
al' samo ćeš tako stići,
gdje je vječni sjaj."

Ej, da mi je s tobom,
kao prije dočekati zore,
pogledati dolje,
sa Svilaje na Petrovo polje.
Moj dida i ja, prijatelja dva,
drugo vrijeme - ista sudbina.

Ej, da mi je pogledati dolje,
sa Svilaje na Petrovo polje,
pa da viknem jače od oluje,
da me dida još jedan put čuje.

Ej, da mi je s tobom,
kao prije dočekati zore,
pogledati dolje,
sa Svilaje na Petrovo polje.
Moj dida i ja, prijatelja dva,
drugo vrijeme - ista sudbina.


Image Hosted by ImageShack.us


Ti si mi u krvi


Pogledom me miluje
k'o da me dodiruje
i svaki put
kao da je prvi
Ja stalno mislim prestat ce
iz cista mira nestat ce
al' pozuda ne prestaje
ti si mi u krvi

Toliko dugih godina
uzimanja, davanja
ostajem posljednji i prvi
Zbog tebe sanjam Cigane
i smisljam slatke prevare
al' djavo se ne predaje
ti si mi u krvi

I ako te odvedu
Cigani cergari
ili te ukradu strasni haremski cuvari
Ako te odvedu
ja cu da poludim
bez tebe ne umijem vise jutrom da se budim

Ako te odvedu
sve ce da se srusi
Pamti me k'o prijatelja, cuvaj me u dusi
i onda
kad mislis da je prekasno za snove
za sve

Toliko dugih godina...

I ako te odvedu...


Image Hosted by ImageShack.us


Varalico

Sve neprospavane noći
oprostiti neću moći
ni za brdo zlatnih dukata.

Valjda hoćeš da poludim
šta mi treba da mi ljudi
kada prođem pogled spuštaju.

I nakon svega opet lažeš
da je sve to ljubav, kažeš.
Reći ću ti šta me muči -
ljubav te trebala vratit kući!

Varalico, nek te druga ima
samo priznaj tu pred svima
da li si me ikad volio!
Varalico, široka ti polja
šta je čeka, ne zna ona -
čaše tuge, noći muke
a nigdje tvoga ramena.

Na krevetu bijelom, mekom
zaprljo si ruke grijehom,
mnoge kose ti si raspleo.

Sad pogledaj oči moje.
To što vidiš, suza to je.
Ne što moje srce voli
nego što me duša boli!

Varalico...

Image Hosted by ImageShack.us



My Happy Ending
Avril Lavigne

So much for my happy ending
Oh oh, oh oh, oh oh...

Let's talk this over
It's not like we're dead
Was it something I did?
Was it something You said?
Don't leave me hanging
In a city so dead
Held up so high
On such a breakable thread

You were all the things I thought I knew
And I thought we could be

[Chorus:]
You were everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
And all of the memories, so close to me, just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending
Oh oh, oh oh, oh oh...

You've got your dumb friends
I know what they say
They tell you I'm difficult
But so are they
But they don't know me
Do they even know you?
All the things you hide from me
All the shit that you do [CD version]
All the stuff that you do [radio edited version]

You were all the things I thought I knew
And I thought we could be

[Chorus]

It's nice to know that you were there
Thanks for acting like you cared
And making me feel like I was the only one
It's nice to know we had it all
Thanks for watching as I fall
And letting me know we were done

[Chorus x2]

[x2]
Oh oh, oh oh, oh oh...
So much for my happy ending

Oh oh, oh oh, oh oh...

Image Hosted by ImageShack.us


Avril Lavigne - Girlfriend

Hey, hey, you, you
I don't like your girlfriend
No way, no way
I think you need a new one
Hey, hey, you, you
I could be your girlfriend

Hey, hey, you, you
I know that you like me
No way, no way
No, it's not a secret
Hey, hey, you, you
I want to be your girlfriend

You're so fine I want you mine you're so delicious
I think about you all the time you're so addictive
Don't you know what I can do to make you feel alright (Alright...)

Don't pretend I think you know I'm damn precious
And hell yeah, I'm the mother fucking princess
I can tell you like me too and you know I'm right (I'm right...)

She's like so whatever
You could do so much better
I think we should get together now
And that's what everyone's talking about

Hey, hey, you, you
I don't like your girlfriend
No way, no way
I think you need a new one
Hey, hey, you, you
I could be your girlfriend

Hey, hey, you, you
I know that you like me
No way, no way
No, it's not a secret
Hey, hey, you, you
I want to be your girlfriend

I can see the way, I see the way you look at me
And even when you look away I know you think of me
I know you talk about me all the time again and again (Again and again...)

So come over here and tell me what I wanna hear
Better, yet, make your girlfriend disappear
I don't wanna hear you say her name ever again (And again...)

Because...

She's like so whatever
And you could do so much better
I think we should get together now
And that's what everyone's talking about

Hey, hey, you, you
I don't like your girlfriend
No way, no way
I think you need a new one
Hey, hey, you, you
I could be your girlfriend

Hey, hey, you, you
I know that you like me
No way, no way
No, it's not a secret
Hey, hey, you, you
I want to be your girlfriend

(Uh)
In a second you'll be wrapped around my finger
'Cause I can, 'cause I can do it better
There's no other, so when's it gonna sink in
She's so stupid, what the hell were you thinking?

(Uh)
In a second you'll be wrapped around my finger
'Cause I can, 'cause I can do it better
There's no other, so when's it gonna sink in
She's so stupid, what the hell were you thinking?

Hey, hey, you, you (Hey)
I don't like your girlfriend (Yes)
No way, no way (No way)
I think you need a new one
Hey, hey, you, you (Hey)
I could be your girlfriend

(No way, no way)

Hey, hey, you, you (Hey)
I know that you like me
No way, no way (No way)
No, it's not a secret
Hey, hey, you, you (Hey)
I want to be your girlfriend
(No way, no way)

(Hey hey!)
Hey, hey, you, you
I don't like your girlfriend (No way!)
No way, no way
I think you need a new one (Hey!)
Hey, hey, you, you
I could be your girlfriend (No way, no way)

(Hey hey!)
Hey, hey, you, you
I know that you like me (Now way!)
No way, no way
No, it's not a secret (Hey!)
Hey, hey, you, you (No way)
I want to be your girlfriend (No way, now way)

Hey, hey!

Image Hosted by ImageShack.us


All About Us
t.A.T.u.


They say
They don't trust
You, me, we, us
So we'll fall
If we must
Cause it's you, me
And it's all about
It's all about

It's all about us (all about us)
It's all about
All about us (all about us)
There's a thing that they can't touch
'Cause ya know (ah ah)
It's all about us (all about us)
It's all about
All about us
all about us
We'll run away if we must
'Cause ya know
It's all about us (It's all about us)
It's all about love (It's all about us)
In you I can trust (It's all about us)
It's all about us

If they hurt you
They hurt me too
So we'll rise up
Won't stop
And it's all about
It's all about

It's all about us (all about us)
It's all about
All about us (all about us)
There's a thing that they can't touch
'Cause ya know (ah ah)
It's all about us (all about us)
It's all about
All about us
all about us
We'll run away if we must
'Cause ya know
It's all about us (It's all about us)
It's all about love (It's all about us)
In you I can trust (It's all about us)
It's all about us

They don't know
They can't see
Who we are
Fear is the enemy
Hold on tight
Hold on to me
'Cause tonight

It's all about us
It's all about
All about us
There's a thing that they can't touch
'Cause ya know (ah ah)
It's all about us (all about us)
It's all about us (all about us)
It's all about
All about us (all about us)
There's a thing that they can't touch
'Cause ya know (ah ah)
It's all about us (all about us)
All about us
It's all about us (all about us)
It's all about
All about us (all about us)
There's a thing that they can't touch
'Cause ya know (ah ah)
It's all about us (all about us)

It's all about us (all about us)
It's all about
All about us (all about us)
We'll run away if we must
'Cause ya know (ah ah)
It's all about us (all about us)
It's all about
All about us (all about us)
We'll run away if we must
'Cause ya know (ah ah)
It's all about us (all about us)

It's all about us (It's all about us)
It's all about love (It's all about us)
In you I can trust (It's all about us)

It's all about us

Image Hosted by ImageShack.us

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

Opis bloga

MaLeNa KaKo Ću BeZ
TeBe SuTrA MaLeNa?!
FaLiT Će Mi S ToBoM JuTrA
ImA DrUgIH ImA BoLjIH,aLi NeBo zNa
SaMo Ti Si MojA MALENA!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je MoJ mALi sLaIKy BlogaCH....yessmijeh
ToTaLNo LuuDDD!!!...nut
...i OsTavLjaJtE mI koMenTarE...finofino


Free Site Counter
Free Site Counter



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


~°°VELA LUKA°°~
MoJa KaTathumbup
Anathumbup
Ivana a.k.a Peytonthumbup
Domenicathumbup
Kata B.thumbup
Majathumbup
Kata G.thumbup
Marinathumbup
Nevenathumbup
Mateathumbup
ToMethumbup


~°°BLATO°°~
Antonel@thumbup

Rock angel a.k.a An@thumbup
Antonija a.k.a Tonijathumbup
Marija =))thumbup


~°°OSTALA MJESTA°°~
Domagojthumbup
Rambothumbup
5rovićk@thumbup





MOJE ČAČKARIJE...


TAJNE VREMENA

01:01-hoće spavati s tobom
02:02-nikad te neće zaboraviti
03:03-misli na tebe
04:04-zaljubio se u tebe na prvi pogled
05:05-poigrava se s tobom
06:06-voli tvoj osmijeh
07:07-hoće ti nešto reći,a ne može
08:08-zaljubjen je
09:09-hoće ti biti dečko
10:10-voli tvoju kosu
11:11-sretan dan
12:12-vratit ćeš se staroj ljubavi
13:13-pati zbog tebe
14:14-čeka te sreća
15:15-ljubomoran je
16:16-nisi ga dostojna
17:17-patit ćeš
18:18-voli tvoje oči
19:19-nešto krije
20:20-uvijek će te spominjati
21:21-opasnost
22:22-sutra ćeš biti sretna
23:23-hoće te u krevetu
24:24-želi te puno

Život je kao vožnja biciklom s vjetrom,
ponekad te tjera vjetar i sve je lako,
ponekad ideš u vjetar i može ti natjerati
suze u oči,ali imaš neki cilj,nekamo ideš,
i zato se nikad NE PREDAJEŠ!,
nego voziš dalje......

Image Hosted by ImageShack.us


*Nikad baš nikad,shvatiti neću,
zašto sam u tebi tražila sreću.
I nikad baš nikad,shvatiti neću,
zašto sam od svih budala,
odabala najveću!!!

*Što je suza?
Spoj kisika,dušika i malo soli,
a tako BOLI...

*Ljubav je cigareta,
poljubac je dim,a pepo je uspomena,
što ostaje za njim!!!

Image Hosted by ImageShack.us


*Poštuj dečka ko samu sebe,
zajebi ti njega,
da ne bi on tebe!

*Da bi ostvario snove,
najprije se moraš probuditi!

*Ja ne krivim svoju lošu sreću,
niti krivim ovu hladnu noć,
ja krivim samo ovu glupu nadu,
što se mota oko srca,
i govori da ćeš jednom opet doć!!

Image Hosted by ImageShack.us


*Srce ima razloge koje
um ne može shvatiti!

*Good is a DJ
Life is a dancefloor
Love is ritam
You are the music.

Image Hosted by ImageShack.us


Kada pomisliš da si sam i da te nitko ne voli,
pročitaj ovo i razmisli ponovo:
Barem dvoje ljudi na svijetu te voli toliko da bi život dali za tebe.
Barem petnaestero ljudi na svijetu te voli na neki način.
Ako te netko mrzi onda je to samo zato što želi biti poput tebe.
Tvoj osmijeh svima donosi sreću, čak i onima koji te ne vole.
Svake večeri netko misli na tebe prije nego što zaspi.
Nekome si čitav svijet.
Da nema tebe netko sada ne bi živio...
Ti si poseban i jedinstven.
Voli te netko za koga ni ne znaš da postoji.
Kada napraviš i najveću grešku, nešto dobro izađe iz toga.
Kada pomisliš da se čitav svijet svalio na tvoja leđa, pogledaj bolje,
vjerojatno si ti svoja leđa naslonio na svijet.
Kada misliš kako nema šanse da dobiješ ono što želiš,
vjerojatno ni nećeš dobiti.
Ali ako vjeruješ u sebe, prije ili kasnije ćeš dobiti upravo ono što želiš.
Uvijek pamti komplimente koje dobiješ,
a zaboravljaj ružne primjedbe.
Uvijek reci nekome što osjećaš za njega,
osjećat ćeš se bolje kada ta osoba to sazna.
Ako imaš dobrog prijatelja,
daj mu do znanja koliko ti je dobar i koliko ti znači.

Osijećaš li se i sada tako samim?

Image Hosted by ImageShack.us


ŽIVOT JE PROČITAN ROMAN. SAMO ŠTO SE U ROMANU UVIJEK MOŽEŠ VRATITI NA PRETHODNE STRANICE, A U ŽIVOTU NIKAD NA PROŠLE DANE.

GDJE GOD POĐEM TEBI IDEM, NA TU STRANU SVE ME VUČE. SVI ŽIVE ZA SVOJE SUTRA A JA JOŠ ZA SVOJE JUČER.

U životu postoje dvije tragedije: jedna je kad izgubiš ono što najviše želiš, druga je kad baš to dobješ.

Image Hosted by ImageShack.us



COOL...

Život postao je grub razapeo me na križ,polomio kosti,odrezao jezik.
Život postao je ples za koji ne znam korake pa zapetljanih nogu hvatam krivi ritam,
al`ne odustajem,borim se.Ja skupljam snagu da ustanem premda ne osjećam ništa osim boli.
Skupit ću snage da se nasmijem tebi u lice,jer smijeh u lice najviše boli!!!
(Vatra,tebi u lice)


MaLo sLikIcA:


Image Hosted by <br />
ImageShack.us

Image Hosted by <br />
ImageShack.us

Image Hosted by <br />
ImageShack.us

Image Hosted by <br />
ImageShack.us

Image Hosted by <br />
ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


~LoVe~

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 01.08.2007.

Eo prosljedile mi moja Kata i moja Anchi shtafetu...pa me to natjeralo da napishen novi post...

Ey!!!mahwave
Hy,ljudovi,nisan odavna napisala novi post,ali my friends Katakiss & Anakiss su mi prosljedile štafetu pa bi bi red da ga napišen...A sad da ne duljin...Počet ću...

MoJ oPiS u 5 RiČi...
1.Kafeni vlasi...
2.Zelene oči...a.k.a zavode...zujo
3.Luda san...lud
4.Luška san...Bogu hvala...
5.Volin zabavu...party

5 ReČeNiCa O mEnI...
1.Zovin se Josipa...
2.Iman 13 godišć...tj.napunila san 30.03.
3.Slušan sve pomalo...
4.Treniran rukomet...
5.Volin svoje prijateje...

IsTiNa iLi LaŽ???
Istina,Bože moj...ali ne mogu reć da nikad nisan ništa slagala...

MrŽnjA iLi OpRoSt?
Oprost...Ipak san ja doobra curica,pa sve oprostin i kad ne bi smila!!!namcor

sLaDoLeD iLi KoLaČ?
Sladoled...

MoToR iLi AuTo?
Motor,normalno...e da mi je imat jednega!!!yes

PuToVaNJe iLi UčEnjE?
Ajme pitanja,naravno da je odgovor putovanje!!!smijeh

DiSkO iLi KaFiĆ?
DiSkO...wink

NoGoMet iLi KoŠaRka?
Košarka...a normalno,mislin meni su draži košarkaši nego košarka,ali sad ni važno o komu ja govorin...madheadbang

LaPtOp iLi KoMpJuTeR?
Kompjuter,ali sve je isto...

LJuBaV iLi NoVaC?
Bez razmišljanja odgovaran LJUBAV...No mislin da je boje imat malo solad nego patit zbog jubavi,ali jbg.život je taki kaki je...puknucu

Da ViDiN ZlaTnU rIbIcU kOjE bI mI 3 žEljE IsPuNiLa?
1.Da budin sretna...
2.Da mi ostvari sve želje...
3.Da ćapan još koju zlatnu ribicu...smijeh

PiTaLiCa???

ŠtO Te PrWo Na ČeJaDiMa PrIvUče?
Oči i izgled...

BeZ KoJiH OsObA nE Bi MoGlA?
Prvo ne bi mogla bez svojih prijateja,zna se koji su=))a ni bez famije...

Owu shtafetu predajen:
1.mojoj Ivani a.k.a Peytonkiss
2.Domenici a.k.a Vrelakiss
3.Kati Grbinkiss
4.mojoj Mateikiss
5.Antonelikiss

To bi van bilo to od mene,a novi post neću napisat dok broj kommentari ne dojde do 100,jer ste došli do 90 a možete i do 100...naughtynaughty

Ay,ay iden van ja...

Image Hosted by ImageShack.us


Šaljem vam svima bIg bIg KiSsS...cerekcerek

Image Hosted by ImageShack.us



| ...šApNi mi... (156) | ...dA niTko nE čujE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.