...volim te...

subota, 04.11.2006.

...POSLJEDNJA PJESMA O TEBI...

POSLJEDNJA PJESMA O TEBI
Mozda je konacno vrijeme da napisem
posljednju pjesmu o tebi.
Ti si najveca nesreca moga zivota,
Koliko je samo suza bilo prolivenih zbog tebe,
Zbog ljubavi koja to nikada i nije bila,
Zbog srece koja je bila nesreca,
Zbog radosti koja je tuga postala.
Htjela bih te mrziti,
Ali osjecam sazaljenje prema tebi...
Gadis mi se;
Nisi ostao musko, nisi se dokazao
Ispao si gad, kukavica, djubre....
Sada se tresem od bijesa prema samoj sebi
Od silonog gadjenja prema tebi,
A smatrala sam te andjelom...
Ali ti nisi to.....
Ti nisi ni dostojanstveno ljudsko bice,
Ma ti si odvratan!!!!
Reci cu ti samo jedno za kraj:
Neka ti jednom bude kao i meni,
I ne moram te nikada vise sresti jer u tebi
Nikada vise necu vidjeti covjeka.
Zbogom zauvijek
Nesreco moje mladosti....





04.11.2006. u 23:11 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

o meni:
ime i prezime:nedeljka findrik
nadimak:neda
datum rođenja:11.07.1990
zivim u:bihać
razred:2 turistički tehničar
u slobodno vrijeme:izlazim sa društvom slušam muziku igram se na kompu
od muzike slušam sve uglavnom rock
naj frendica:antonia kolić
toliko za sad o meni



evo par pjesama


Al Dino


Kopriva
Da se nisi meni nadala
ne bi sada pusta ostala
kao zemlja kise zedna
kao majka djece zeljna
cekajuc' ti dusa presahla

Iz mog srca raste kopriva
koja te je davno opekla
kad si moju ljubav brala
ti si meni vjerovala
da ja nisam tugom otrovan

Ref.
Da, to sam ja, prazna postelja
u kojoj nikog ne sanjam
meni je mrak i kad je dan
ja sam ti, bona, nesretan

Ref.



Neki novi klinci
Balašević

Moj deda već dugo
Ore nebeske njive
Ali baka još čuva
Sve stvari i sliku našeg sveca

Na dan kad sam rođen
Tu je posađen orah
I u avliji pod gustom krošnjom
Sad igraju se deca

neki novi klinci
neki novi klinci
neki novi klinci

kroz maglu trepeperi
9 sveća na torti
Tad sam dobio par mandarina
I malog belog zeca

U maju još uvek
Zriju komšijske bašte
Ali trešnje i zelene kajsije
Kradu druga deca

neki novi klinci
neki novi klinci
neki novi klinci

moj drugar milutin
druga klupa do vrata
ima klinca od četiri i po
i uči ga da peca

ponekad ga sretnem
mahne kroz prozor kola
a u porti za loptom
sad jurcaju neka druga deca

neki novi klinci
neki novi klinci
neki novi klinci

a ja, ja se kockam
s prevarantom životom
iz rukava on svakoga dana
izvuče nekog keca

i stariji mi kažu
sad si u pravom dobu
a u ulici jovana cvića
rastu druga deca

neki novi klinci
neki novi klinci
neki novi klinci



Kunem se

U ulici moga prijatelja
zivjela je jedna mala
crne kose,tamnih ociju
sjecam se kao da je sad

Svakog dana kad bih prolazio
tihom ulicom tom
vidio bi nju na prozoru

Brzo smo se upoznali
s'njom sam se druzio
ali ona nije znala
da sam je volio

Otisla je iznenada
u neki drugi grad
i rekla mi :
"cuvaj se,volim te ko prijatelja"

REF.
Kunem se
da samo za nju sam zivio
nijednu drugu nisam volio
sad kad znam
da je vise nikad necu vidjeti
pred svima kunem se
da zauvjek nju cu voljeti

Sad kad je proslo mnogo godina
ja idalje patim za njom
patim,,sanjam tu je

I sjecam se zadnjih rijeci
sto je tiho rekla ona
"molim te cuvaj se
volim te ko prijatelja

REF.



****Ljubavna****

Naoruzan samo smijeskom
hodam ja kroz grad
zvona zvone, nedjelja je
gdje ja pripadam

Moje ime nije vazno
jer je namjera
to sto cini razliku
od covjeka do covjeka

Nemam nikog da me vodi
to mi ne treba
jer jos uvijek moja glava
meni pripada

Moras prvo puzati da bi znao hodati
a kad te stvarno sve
uza zid pritisne
digni glavu, ne daj se
pjevaj pjesme ljubavne
zaplaci da te nitko ne vidi

Bole rijeci, boli vrijeme
bole sudbine
daj jos rundu, prijatelju
kome je do istine...




Amel Curic & Enver Lugavic Kice
Sto nas ima masallah

Kad nas jednom svi
na miru ostave, ostave
kad nam cevap
na zastavu postave, hej
zute dunje, kad nam himna zasvira
a sto ce nam lijepo biti komsija

Hase, Osim, Pape, Skija
Zaim, Himzo, Safet, Beba
Brega, Cola, Lepa Brena
jel' to nama neko treba

Zuko Dzumhur, Sidran, Tifa
Davor, Kindze i ostali
Dino Merlin, Berber, Djuro
jel' to nama neko fali

Ref.
Lijevo istok, desno zapad
mi u sredini
izvozimo samo dusu okolini
kada spomene se
ova zemlja mala
e onda se i za malo
moze reci masallah

Vaha, Santic i Emina
Josip, Zlatko, Ciro, Hanka
Behka, Ljuca, Bijelo Dugme
Barbarez i Edo Maajka

Onda Serbo i Dalapa
Silvana i Mata Hari
Nobelova, Vucko, Oskar
sve je kod nas u sehari

Ref. 2x

Tarik milijunas, onda
Momo i Uzeir, u paru
Dzinovic i K. Monteno
Fink i Balic u Mostaru

Razija i Hadzifejz
pa Zera, Losa, Nada Pani
Juve-Zlatan, Bajern-Hasan
Suljo, Mujo, Fata, stani

Sto nas ima masallah



ROKENROL ZA KUĆNI SAVET
RIBLJA ČORBA

Kada slušam dobre stvari
Meni se u ritmu skače
Za komšije tko još mari
Ja radio puštam jače

Kućni savet me proganja
Svi me mrze iz dna duše
Kažu dosta im je branja
Zidovi da se ruše

Jer komšije će da me biju
Zbog preglasnog rokenrola
Pominju mi familiju
Teraju me dođavola

A ja puštam sve još jače
I naravno i oni čuju
I odvrću osigurače
I isključuju im struju

Ali imaju još problema
Kako sa mnom da se bore
Protiv mene leka nema
Ja imam tranzistore

Znam, komšije će da me biju
Zbog preglasnog rokenrola
Pominju mi familiju
Teraju me dođavola

Linkovi

Lejla

NIZ POLJE VJETAR MIRIŠE
I BOL ME PRATI KAO SJENA
DAL NEGDJE ZA MNOM UZDIŠEŠ
GDJE SI OD MENE SAKRIVENA
U KOSU STAVI RUZMARIN
I JEDAN CVIJET KRAJ ŠADRVANA
LEJLA
ZAR BI MOGLA TI DRUGOG VOLJETI
GOLUBE, MOJ GOLUBE
NOSI JOJ SUZE MJESTO PJESME
AKO TE SUTRA ZAPROSE
ZNAJ TAMO NEĆU BITI JA
LAKO SE TUGE OPROSTE
AL SAMO LJUBAV NIKADA
ZAR BI MOGLA TI DRUGOG VOLJETI
GOLUBE, MOJ GOLUBE
NOSI JOJ SUZE MJESTO PJESME

JA ODLAZIM KO DA SAM KRIV
ŠTO VOLJEH ONU KOJU NE SMIJEM

GOLUBE, MOJ GOLUBE
NOSI JOJ SUZE MJESTO PJESME

ODLAZIM KO DA SAM KRIV
ŠTO VOLJEH TEBE KOJU NE SMIJEM

ŠTO VOLJEH TEBE
LEJLA



Crvena Jabuka Kemal Monteno

Nekako s proljeca

Nekako s proljeca
uvijek meni doluta
neka ceznja tamna
tiha mudrost davna

Spustam ja stare kofere
na perone sudbine
to je miris zrelih godina
moj kaput, bas je tezak, najdraza

Nekako s proljeca
ja se sjetim starih drugova
probude se u meni
svi derneci pijani

Tad nosim stare cipele
one znaju moje ulice
to je boja, crnoponocna
moji koraci, bas su teski, najdraza

Ref.
I opet taj osjecaj samoce
kad nece nikog mene krene i hoce
i opet mrakom svoje pjesme bojim
pijan od zelje za usnama tvojim
sav sam ti od ludila, nekako s proljeca

Nekako s proljeca
sjeti mene nepravda
na pobjede, poraze
i sve lazne obzire

Napravim, racun prastanja
popijem, pusta mastanja
to je ukus, lijepog kajanja
moji kapci, bas su teski, najdraza

Nekako s proljeca
noc mi oci otvara
nemam san da uhvatim
nema dana da ne izludim

A hocu da te vodim ja
tragom sunca, jugom maslina
to je dodir tvojih bedara
moja dusa, bas te voli, najdraza

Ref.



evo samo jedan dio pjesme koja mi
se mota po glavi

ne zaboravi moje usne
moje ime i glas
ne zaboravi ona ljeta
one zime i nas.....


Kad me dotakneš

Zlatna slova njeno ime
I rijeke zaspale
Svojim dahom palim vatru
Iz iskri što su ostale
I tako kruži u meni
Kao plima vječita
Nježno plete moje niti
I u toj igri uživa

A kada me dotakne
Prodrne
I bogove i vragove zovem
Ako mogu vrijeme da zaustave

U mojoj duši
Tisuću svijeća sja
I sve do jedne
Sve do jedne
Ona je upalila

Jer kada me dotakne
Prodrne
I bogove i vragove zovem
Ako mogu vrijeme da zaustave

Ref 2x




Tose Proeski

Cija si

Ponovo si nocas mila
lagala da nisi bila s njim
ja to osetim

Ponovo su usne tvoje
drhtale ko da se boje
da ti ne oprostim

Zasto ti je to trebalo
zar nisi mogla ti priznati

Ref. 2x
Jos su ti usne umorne
i sve sto kazes znam da nije
jos su ti suve cipele
napolju znam da kisa lije

Jos su ti vreli obrazi
u oku sjaj ne prolazi
jos ti na licu pise cija si
samo moja nisi

Uzalud mi krijes lice
znam te oci izdajice
sve si odglumila

Isprljana poljupcima
otrovana dodirima
znam da si lagala

Zasto ti je to trebalo
zar nisi mogla ti priznati


DODIRNI ME
GALIJA

Gledam te nekim drugim očima
Upravo onako kako ne treba
U tebi je vojvodina zaspala
Sto izvora nigde obala
I ne shvatam što mi se dešava
Ne dostaje mi reč
koja rešava
u tebi je neka tajna ostala
Ko muzika starih majstora

Dodirni me sasvim slučajno
Poljubi me filmski nestvarno
I najlepše kad je
Prestani okreni se i nestani

Osećam nešto čudno u vazduhu
Ceo svet na jednom jastuku
Na postelji od punog meseca
Nikom se ovde ne spava

Dodirni me sasvim slučajno
Poljubi me filmski nestvarno
I najlepše kad je
Prestani okreni se i nestani




Luče moje

Luče moje

Kosu sam skratila, šminku promenila
tebe izgubila, a bol pobedila,
tebe izgubila,a zivot sredila.

Kosu sam skratila, osmeh sam vratila,
teret sam skinula konačno živnula...
tebe izgubila i bol pobedila,a zivot sredila.

Da li mirno spavaš, luče moje,
ovo veče dal te savest peče...
govoris li u snu ime moje,
dal te čuje ona sto te truje.

Da li mirno spavaš, luče moje,
ovo veče dal te savest peče...
govoris li u snu ime moje,
dal te čuje ona sto te truje...
dal te čuje, dal ti poveruje...

Kosu sam skratila, malo za promenu,
malo al dovoljno da svi se okrenu,
u oku stari sjaj ko kaze da je kraj???

Kosu sam skratila, malo za promenu,
malo al dovoljno da svi se okrenu,
u mom je oku sjaj ciji je ovo kraj?,
sam sebe upitaj...

Da li mirno spavaš, luče moje,
ovo veče dal te savest peče...
govoris li u snu ime moje,
dal te čuje ona sto te truje.

Da li mirno spavaš, luče moje,
ovo veče dal te savest peče...
govoris li u snu ime moje,
dal te čuje ona sto te truje...
dal te čuje, dal ti poveruje...

Bog je prisutan u svakome čovjeku koji te voli,
koji te drži vrijednim truda,
koji s tobom ide
i uz tebe ostaje i kad se spusti večer.

Bog gleda blagim očima
svakoga onoga tko ima za tebe razumijevanja.
Prisutan je u svakoj dobroj riječi
koja te tješi i podupire.
On je u ruci na tvojem ramenu
koja te hrabri i s ljubavlju vraća na pravi put
kad kreneš u mrak.

Bog je prisutan u ustima
koja te s ljubavlju ljube.
To je toplina Njegova srca
koju osjećaš u zagrljaju.
Gdje se ljubav nastani u srcima ljudi,
tu ljudi mogu razgovarati o Bogu
pametno i razumijeti jedni druge.

Ljubav – nije ona čovjekov izum.
Ljubav je Božje otkriće!





Život je prilika - iskusi je ...
Život je ljepota - divi joj se ...
Život je san - učini ga stvarnim ...
Život je izazov - suoči se s njim ...
Život je zadatak - izvršavaj ga ...
Život je igra - igraj se ...
Život je dragocjen - njeguj ga ...
Život je bogatstvo - čuvaj ga ...
Život je ljubav - uživaj ...
Život je obećanje - ispuni je ...
Život je tuga - prevladaj je ...
Život je himna - pjevaj je ...
Život je borba - prihvati je ...
Život je avantura - usudi se ...
Život je sreća - zasluži je ...
Život je život - brani ga !

ŽIVOT : Je crtanje u kojem ne možes upotrijebit gumicu za brisanje.


Život je pun:
1.sreće
2. tuge
3. smjeha
4. suza
5. prijatelja
6. neprijatelja
7. ljubavi
8. dragih osoba
9. ljepote
10. muke
11. briga
12. promjena
13. iznenađenja
14. nada
15. pusa
16. želja
17. predomišljenja
18. nerazumjevanja
19. svađa
20. leptirića u stomaku


P.S - pa zar nije tako ?