Nectar

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
mail: nectar@net.hr

“One who contends with immortals lives a very short life” - Homer

“If there were no God, it would have been necessary to invent him.” - Voltaire

“The nectar of Love alone can destroy the poison of hate.” - Mahatma Gandhi


Copyright © 2006



































































































































































































eXTReMe Tracker

 Linkovi
Blog.hr

 
Free Web Counter

hit Counter

 07.07.2006., petak

"Jeste li sigurni da želite objaviti post bez kategorije? Odabirom kategorije čitateljima će biti olakšano snalaženje među tekstovima."

Ove kategorije na blogu me ubijaju u pojam. Zašto bez ikakvog potpitanja ne mogu odlučiti da sam van svake kategorije. Skužila sam kako izbjeći iritantan prozorčić i pritom ne pogriješiti u odabiru. Kako je dozvoljen višestruki odabir, odlučila sam zadovoljiti sve navedeno. Pa hajmo redom:

U društvu žena, koje su u udnosu na većinu Hrvatica natprosječno visoke, pogledala sam "X-men"-a. Dva sata solidne razbibrige. Fotografiranje u kinu nije dozvoljeno. Ionako nam nije palo na pamet ponijeti fotić i ovjekovječiti tako bizarnu večer. Potamanile smo velike kokice, čokoladu i Pepsi. Kokice su bile stare i gumene. Valjda ostatci od nedjelje. Sjele smo u auto i ubacile sprženi mp3 cd. Neka čudna kompilacija starih house stvari. Sestra je ispričala vic. Nešto o bosanskim piramidama. Zašto su starije od egipatskih? Bosanci nisu čekali građevinsku dozvolu. Ha, ha, ha! Pričale smo o novoj igrici na netu. Point and click igrica. Palo nam je na pamet da se bacimo u biznis. Prva hrvatska igrica takve vrste. To ćemo nakon što napišemo SF knjigu. Moramo naći način da na lak način zgrnemo pare, nabavimo stilistu i budemo nominirane za Modnog oskara. Za bilo kakav projekt treba nam početni kapital. Nemamo bogatih rođaka u obitelji, pa ideja o nasljedstvu pada u vodu. Prije svega, valjalo bi diplomirati. To što ne učim, to je moja stvar. Došlo mi je da zapjevam gangu. Ja povela, ostale se priključiše: “Sad se cure udaju na rate, Tri miseca pa se kući vrate.” Kakva Europska Unija, kad ovog ima samo na Balkanu? Ovo s kategorijama ne bi prošlo na natječaju za kratku priču. Rekla sam curama kako sam razmišljala da otvorim putopisni blog. No ne putujem previše. Bila sam jednom u Krapini i nije mi se svidjelo. U međuvremenu smo shvatile da ništa od biznisa s igricama. Nismo dovoljno informatički pismene da slažemo igrice u flashu. A i to bi značilo da bi se zakucale pred monitor. Ionako rijetke seksualne pustolovine svele bi se na totalno jadno cyber seksanje. Bolje da se bavimo nekim sportom. Je li joga sport? Netko je upitao što ima na telki iza ponoći. “Stažist” u deset do dva. To je umjetnost. Smisliti dobar scenarij. Pozlilo nam je od prokletih kokica. Znanstvenici bi se trebali pozabaviti idejom da im se produži rok trajanja.

No, krasno... Napišem cijelu kobasicu i tek sad skužim da je moguće odabrati tek tri kategorije... Odoh sad malo lupati glavom u zid.


- 03:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #