srijeda, 06.09.2006.

POČETAK LJETA..........



Svi su već bili na busnoj osim Haker....
˝ majko božja pa di je on? Nakon šta sam teglila ove kufere i stigla na vrime...on kasni...i sad će nam uteći bus....˝-žalila se Slatkica
˝ ma neće, stići će on...ajde te vi uhvatit misto, a ja ću ga sačekati i probat dobit na mob˝... složili su se s Zvrkom...i išli uhvatit misto dok ga je ona pokušavala dobiti na mob
˝ ajme Hakeru javi se...pa di si˝...kad ga je ugledala u daljini...potrčala je prema njemu i skoćila mu na leđa...
˝makni se˝-povišenog glasa je Haker maknuo Zvrku sa sebe
˝ šta ti je?˝-ćudila se Zvrka njegovoj reakciji-˝ništa mi nije, ali se uvik moraš višat po meni, makni se nađi nekog drugog za to...idemo u bus...još će otići bez mene˝...
Zvrka je ostala na mistu nije mogla doći sebi, pa nije ovo prvi put da je skoćila na njega...zašto i ovaj put nije prihvatio igru...zašto je bio onako grub....vozać je svirnuo Zvrki šta ju je probudilo iz razmišljanja pa je i ona krenula prema busu....ali tamo ju je čekalo još veće iznenađenje...njoj su ostavili mjesto kod Plavog...pogledala je Slatkicu,koja je sjedila s Malim, ona se samo nasmješila onim smješkom nisam ja kriva....
˝ ajde sidni više ,da možemo kreniti˝-odbrusio joj je Haker...samo je sjela....nije mogla doći sebi...čudila se Hakeru...i njegovo ponašanje pripisala nervozi i živčanosti....sva sreća da je ponjela ipod koji je slušala cijelo vrijeme i molila Boga da je Plavi nešto ne pita ili dotakne...
˝ Bože kako sam glup, mogao sam biti s njom...a zašto ja uopće nisam bio s njom nakon onog poljupca˝-razmišljao je Plavi o Zvrki-˝ nisam ja za duge veze ali mogao sam joj se par puta javit, pa da malo zabrijemo,možemo to i ovo ljeto, pa ako bude dobro možda se razvije i u vezu...pa i ja jedan dan se moram smiriti...samo kako ču to izvest˝....
˝ćini se da je jučerašnja svađa imala neke koristi, jer koliko mogu primjetiti Haker se drugaćije ponaša prema Zvrki...ali zašto se ja ne osjećam dobro jesam li burno reagirala ona je prema meni uvik bila dobra...ma nisam burno reagirala...ili jesam...ajme ne znam ni sama...˝-razmišljala je i Luna u zagrljaju Hakera koji je isto vodio unutarnji monolog˝ ajme baš sam glup nisam morao biti onako zločest prema Zvrki, ma nije moja ludica ništa skrivila, ali jednostavno previše volim Lunu...a nju to oćito boli...a ja i Zvrka možemo biti prijatelji a da se ne čujemo i viđamo tako često....˝...i tako su cijeli put njih četvoro razmišljali....dok su Slatkica i Mali spavali jedan po drugom kao topovi...njih nisu morile takve stvari...oni su se išli zabavljat tih 14 dana......
Nakon njima dugog sata vremena vožnje...napokon su došli u ? grad...bilo je to lijepo misto na moru...puno turista...plaža se protezala kroz cijelo misto....društvo je bilo očarano...samo sad je trebalo nositi sve te stvari do kuće...a ona je bila udaljena od busne...imali su cilu rivu preći a ona nije bila kratka...
˝ majko mila koliko su nam matere hrane dale, pa ko će sve ovo pojest...˝-čudio se Haker
˝ lako za jest nego kako će mo mi ovo sad sve prenit...˝- Slatkica je opet žugala
˝ mi ćemo nosit vaše a vi naše i hranu i lancune i piće i vreće i liniju....mislim da neće ići tako˝-shvatio je Mali da je falio...tu su mozgali...svi su prolaznici ih gledali....
˝ a blago njima... vidi ih....ovako mlade pune života...˝-čuli su komentar dviju bakica koje su tu prolazile..nasmijali su se na te rijeći i na kraju su krenili...cure su pomagale jedne drugima s kuferima...ne baš uspješno...dok su dečki bili magarci sa sto torba...cijeli put su se smijali jer su non stop zapinjali...padale su im torbe...u jednom trenu je Slatkica malo zaostala...pokraj nje su prolazili neki dečki...˝ pogledaj ove Talijane...da nam bar pomognu...jeli tko od vas zna talijanski?˝...Slatkica je prije vremena zakljućila da su oni Talijani...
˝ mi smo mislili da ste vi gradska dica puno jaći...uostalom mogli ste povest nosaća sa sobom da vam on tegli a ne mi Talijani...˝-odgovorili su joj momci na hrvatskom...nije je se više čulo...
Nakon dugog hodanja napokon su stigli...bila je to kučica u puno boljem stanju nego ju je Mali opisao...onako umorni su se odmah izvalili na ležaljke ispred kuće...već je bilo predvečerje...nakon viječanja odlućili su cure će spavat na krevetima a dečki na podu u vrećama...
˝ znate šta ja sam gladan...˝-potužio se Plavi...˝to bar nije problem idemo unjeti stvari u kuću,najest se i spremit za vanka˝-predložila je Luna....
˝ ja nemam snage za izlazak˝...˝ ma Mali nećemo ići vanka idemo se prošetati po mjestu, izviditi situaciju...i na sladoled...˝-objasnila je Luna....
Svi su se složili...nakon šta su se najeli...otišli su se spremat...dečki su bili brzi...i kako to inaće biva cure su dugo čekali...kad su i one napokon bile gotove...
˝ ovo se isplatilo čekat...stvarno super izgledate.˝-pohvalio ih je Plavi...i bile su lijepe...
Luna je na sebi imala kratke jeans gaće, bijelu tunikicu i baletanke...Zvrka je imala bijelu ljetnu haljinicu i nanulice, a Slatkica smeđu cigansku suknju,bijeli topić i japankice....
˝ hvala na komplimentima...a sad ajmo jer i ovako krećemo kasnije nego šta smo trebali˝-krenila je Zvrka prema vratima...
˝ baš se pitam zašto...sutra se vi idete spremat odmah iza ručka ako mislimo doći u disko prije zatvaranja...i još nešto pazite šta govorite jer nisu sve stranci okolo...˝-znali su svi da Mali misli na Slatkicu na šta su se nasmijali i krenili u izlazak....
cerekkisswavecerekwavekisszujo

- 18:33 -

Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ima jedan film: moje pjesme moji snovi.......
ovo je moj blog moj život........
ovo je priča mog života.....ja nisam glavni lik.......ili možda jesam...ne znam........

Linkovi

pošto ću pisati o prijateljima dala sam im nadimke koji imaju veze s njima....
Zvrka-to sam ja
Haker-moj najbolji prijatelj, prijatelji smo od prvog osnovne...dobio je ovaj nadimak zbog toga što nema šta ne znam na kompjuteru.......Ima brata Velikog, Mamu i tatu Doktora(koji inače nema ni srednju završenu ali uvik nešti ćita)
Zvrkine dvije najbolje prijateljica su Tajna i Plavuša
Tajna- uvijek je tajnovita, povučena je, najbolja učenica u školi....ona je jedna od onih cura koje su lijepe zbog svoje jednostavnosti...ima dečka Bucu
Plavuša-ona uvijek mora biti u centru pažnje, mnogi je smatraju umišljenom curom,sponzorušom...ali njeno društvo dobro zna da nije tako...to je njena maska s kojom sakriva svoju nježnu stranu koja sam želi da se zaljubi u nekog tko če voljeti zbog nje a ne zbog njenog izgleda.....
Muški dio društva još čine Buco, Točni i Sir
Buco- je najpametniji član društva, iako po ocjenama se nebi tako reklo
on je pročitao knjiga i pogledao filmova koliko cijeli ostatak društva skupa nije...uvijek je u toku...izlazi poslije dnevnika....čudna biljka ali svima draga...inače nadimak buco mu je zbog toga što je najmršaviji u društvu....cura mu je Tajna...već ddduuuuuuuuuuuuggggggggoo
Točni-glavni faker u društvu ali i u školi(bivšoj i sadašnjoj, sve curice se pale na njega....užasno kasni u uvik mora doći zadnji....svaki tjedan ima drugu curu....lako mu se potući...pogotovo kad se netko dira u njegove prijatelje...ali najslabiji je na Buco, samo zbog njega se potuka 6 puta...
Sir- je najsmješniji u društvu, uvik nešto prospe, redovito padne...
cure ga obožavaju štipati za njegov mali trbuščić´...velika je maza....koja je zaljubljena u Plavušu...ali to iz društva samo zna Zvrka....

još se tu pojavljuju i Plavi-dečko u koga je Zvrka zaljubljena
Mali-najbolji prijatelj od Plavog
Luna-prijateljica od Plavog i Malog koja hoda s Hakerom...
Njih troje idu sad u razred s Točnim,jer se on preselio u novu školu....