srijeda, 26.07.2006.

NaStAvAk

Dok ju je promatrao odlutao je 2 dana unazad kad je Zvrka bila tako sretna.....
˝ Zvrka, požuri opet češ zakasniti i Haker te već ima po ure čeka....Ja bi moj Hakeru na
tvom mistu već odavno otišla, jer ona moj kčer nije normalna....˝
˝ Mama nemoj tako mene moj Haker uvijek čeka jer če mu se to isplatit kad se proslavim, aj idemo mi, doću u ponoć kući...i znam bit ču dobra i pametna....bog...˝-vrata su se zalupila....
Njena mama ih je gledala kroz prozor tako bezbrižne, pune života ali bojala se da je to Zvrki samo maska, da s tim pokriva tugu koju skriva u oćima...suza joj je skliznula niz obraz....znala je da to njena Zvrka nije zaslužila...
Negdje na putu prema školskom igralištu....
˝ Hakeru jeli se tebi čini da mene Plavi gleda s posebnim pogledom, kao da mu se sviđam....čini mi se da me gleda kao što ti gledaš Lunu...a ti nju voliš....˝-pitala je Zvrka dok se vrtila oko stupa oko kojeg se uvijek zavrtila na putu do škole....
˝ Ajme Zvrka ti si se zaljubila, ne znam nije da baš gledam Plavog, ali vjerovatno mu se sviđaš kao i većini dečkiju...˝
˝ Ali on nikad ne prića s menom, i nikad neću saznati šta misli o meni....možda mu nisam draga, pa se osramotim ako mu rečem da mi se sviđa...˝
˝...Ma imam plan, sad ako bude na igralištu pitat ču ga šta misli o tebi...pa ču ti reći...˝-znao je Haker odmah što Zvrka želi...
˝ Ma ti si najbolji, ali moraš mi reći i ako bude loš odgovor...˝-poljubila ga je u obraz...
˝ Dobro Zvrka ali sad požuri jer ne moramo mi uvijek doći zadnji˝
˝ šlag uvijek dolazi na kraju...˝-nasmijao se Haker na te njene rijeći, voli je tu djevojčicu...
Na školskom igralištu
(Na školskom igralištu su se okupljali kroz cilu osnovnu, samo su sati i igre bili drukčiji...njih 7 bili su društvo kojemu nitko nije trebao bili su dosta sami sebi i nikad im nije bilo dosadno...iako su im se neki novi prijatelji s vremena na vrijeme dolazili i oni su ih rado prihvačali...ali uvik se to svelo na njih 7 kojima su mnogi na prijateljstvu zavidili...
Bili su to: Zvrka, Haker,Buco,Točni,Plavuša, Tajna i Sir.............)
˝ Evo ih napokon, pa ni Plavuši ne treba ka vama dvoje vrimena..˝-Sir je govorio kao i uvijek punim ustima pa mu je Plavuša samo rekla ˝ molim te pojedi pa govori..˝ Njih dvoje su se uvik svađali ali nisu ni mogli jedan bez drugog....
˝ Koja korist šta su oni došli kad Točnog još nema....Možda i danas Plavi i njegova ekipa dođu s njim...Još če on nas zamjenit s njima...˝
˝ Ma Tajna neće, oni s njim idu sad u razred, ipak se on preselio i oni su mu susidi a mi čemo uvik biti prijatelji˝-smirio je Buco Tajnu, inaće oni su bili momak i cura...ni oni sami ne znaju od kada,valjda od uvijek....
˝ A uostalom oni nam ne smetaju...˝-namignila je Plavuša Zvrki....na šta se ona samo nasmijala i zacrvenila, znala je ona da su oni nju pročitala samo se prave ludi.....
Odjednom su čuli glasove i uzvik Točnog ˝ alo ekipo jesam li zgodniji nego jučer?˝
˝ A kad si ti bia zgodan?˝-upitao ga je Haker prije nego što je poljubio Lunu....
Svi su se nasmijali ondaje Sir predložio:˝ Dajte idemo večeras na koktele večeras....ja častim dobio sam na kladionici˝ Normalno svi su se složili s tim....
Krenuli su...Na putu do plaže Točni je zagrlio Zvrku i upitao:˝ onda mačko di idemo za rođendan?˝
˝A ne znam, vjerovatno čemo biti u mene i onda možemo vani, ma šta god hočete˝
˝ A bili bio problem kad bi došli Plavi, Mali i Luna˝
˝ NE˝ -viknula je Zvrka, dobro nije pukla od sriće i počela ljubit Točnog...Svi su je pogledali i nikom ništa nije bilo jasno ali dobro, ništa novog kod Zvrke...
Bilo im je super i ludo su se zabavljali....Zvrka je gledala kako Haker i Plavi prićaju i počela se trest, ipak se prvi put stvarno zaljubila, bar joj se tako činilo...u jednom trenu joj je počeo zvoniti mob ˝ Skriveni broj, baš čudno...˝-rekla je u sebi....Digla se od stola i otišla se javit na obližnju klupicu jer je u kafiću muzika bila treštala...
˝ Halo, halo, ajme nemoj te me zezat˝, poklopila je kad je shvatila da se niko ne javlja...
Išla je prema svojima kad ju je netko uhvatio za ruku.....
˝ Plavi šta radiš¨? Umrla sam od straha...˝
˝ Stvarno nisam imao tu namjeru, sorry, hočeš mi malo pravit društvo, ne da mi se još vračat tamo, ona muzika trešti, ništa ne čujem, pa ako hočeš...˝
˝ Još pita˝-ups i ovaj put je na glas razmišljala...sva sreća da ovaj ništa nije komentirao sam se slatko nasmijao....pričali su o svemu i uopče nisu primjetili da je ponoć manje kvarat...Šime joj je poslao poruku da se odmah nacrta u kafiću jer da će zakasnit...
˝ Moram ići...Bilo mi je super...čao...e da i vidimo se na mom rođendanu...˝-nasmijala mu se...
˝ Zvrka laku noć i normalno da dolazim...˝-privukao ju je sebi i poljubio...nije se snašla samo se nasmijala i otišla...Na putu do kuće nije zucnula, Haker ništa nije htio pitati....Dok u jednom trenu nije počela vikati, skakati i grliti Hakera˝ poljubio me, poljubio me...˝
Na kraju su oboje skakali i vikali.....kad su se smirili i došli kući Zvrka je zagrlila Hakera i rekla ˝ Sad sve imam stas, glas, prijatelja, tatine novce, zgodnog i pametnog momka i tebe...
Ja ču biti zvijezda a ti moj....ne znam šta ali bit češ nešto...nešto najbolje i bez konkurencije˝
Haker se samo nasmijao, poljubio je u čelo i zaželio ˝Laku noć˝
Krenio je kući i shvatio da se njegova mala curica zaljubila...i bio je sretan...samo da šta manje misli na probleme s tatom....

Dok se svega tog prisječao zaspao je..............
cerekkisswave

- 17:10 -

Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ima jedan film: moje pjesme moji snovi.......
ovo je moj blog moj život........
ovo je priča mog života.....ja nisam glavni lik.......ili možda jesam...ne znam........

Linkovi

pošto ću pisati o prijateljima dala sam im nadimke koji imaju veze s njima....
Zvrka-to sam ja
Haker-moj najbolji prijatelj, prijatelji smo od prvog osnovne...dobio je ovaj nadimak zbog toga što nema šta ne znam na kompjuteru.......Ima brata Velikog, Mamu i tatu Doktora(koji inače nema ni srednju završenu ali uvik nešti ćita)
Zvrkine dvije najbolje prijateljica su Tajna i Plavuša
Tajna- uvijek je tajnovita, povučena je, najbolja učenica u školi....ona je jedna od onih cura koje su lijepe zbog svoje jednostavnosti...ima dečka Bucu
Plavuša-ona uvijek mora biti u centru pažnje, mnogi je smatraju umišljenom curom,sponzorušom...ali njeno društvo dobro zna da nije tako...to je njena maska s kojom sakriva svoju nježnu stranu koja sam želi da se zaljubi u nekog tko če voljeti zbog nje a ne zbog njenog izgleda.....
Muški dio društva još čine Buco, Točni i Sir
Buco- je najpametniji član društva, iako po ocjenama se nebi tako reklo
on je pročitao knjiga i pogledao filmova koliko cijeli ostatak društva skupa nije...uvijek je u toku...izlazi poslije dnevnika....čudna biljka ali svima draga...inače nadimak buco mu je zbog toga što je najmršaviji u društvu....cura mu je Tajna...već ddduuuuuuuuuuuuggggggggoo
Točni-glavni faker u društvu ali i u školi(bivšoj i sadašnjoj, sve curice se pale na njega....užasno kasni u uvik mora doći zadnji....svaki tjedan ima drugu curu....lako mu se potući...pogotovo kad se netko dira u njegove prijatelje...ali najslabiji je na Buco, samo zbog njega se potuka 6 puta...
Sir- je najsmješniji u društvu, uvik nešto prospe, redovito padne...
cure ga obožavaju štipati za njegov mali trbuščić´...velika je maza....koja je zaljubljena u Plavušu...ali to iz društva samo zna Zvrka....

još se tu pojavljuju i Plavi-dečko u koga je Zvrka zaljubljena
Mali-najbolji prijatelj od Plavog
Luna-prijateljica od Plavog i Malog koja hoda s Hakerom...
Njih troje idu sad u razred s Točnim,jer se on preselio u novu školu....