ponedjeljak, 24.07.2006.

START!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

...HY....
POČETAK JE UVIJEK NAJTEŽI.....
OVO JE MOJ PRVI BLOG I PRVI POST...ODLUĆILA SAM SVOJ ŽIVOT PODIJELITI S VAMA KOJIMA SAM SAMO JOŠ JEDNA CURA S BLOGOM, POTPUNA NEZNANKA.....VAMA KOJI NEMATE PREDRASUDE.....POŠTO ME DOSTA LJUDI ZNA, A VEČINA IH IMA BLOGOVE, OPISIVAT ČU SVOJ ŽIVOT KAO PRIĆU, MOJI LIKOVI IMAT ĆE NADIMKE A NE STVARNA IMENA....DOGAĐAJI U PRIĆI BIT ĆE STVARNI SAMO S DRUGIM MJESTOM I VREMENOM RADNJE..........
OVAJ BLOG PRIČAT ĆE PRIĆU MOG ŽIVOTA.....

P.S:NA OVOM BLOGU NEMA MIJESTA ZA VRJEĐANJE...NEMA MIJESTA ZA ONE GLUPE KOMENTARE NA RAČUN NEČIJE ODJEĆE, MUZIKE....
OVDJE IMA MIJESTA ZA SVIH.....I ZA PUNKERE,ROCKERE, METALCE,ŠMINKERE,VEGETARIJANCE,PAPUČARE,ŠTREBERE,FACE....I SVE OSTALE KATEGORIJE(NEKA SE NE UVREDE ŠTA NISU SPOMENUTI, ALI TREBALO BI MI JOŠ PAR BLOGOVA DA BI IH SVE NABROJILA,OVI SU MI PRVI PALI NA PAMET)
POZZZZZZZZ OD ZVRKE.............

- 17:47 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ima jedan film: moje pjesme moji snovi.......
ovo je moj blog moj život........
ovo je priča mog života.....ja nisam glavni lik.......ili možda jesam...ne znam........

Linkovi

pošto ću pisati o prijateljima dala sam im nadimke koji imaju veze s njima....
Zvrka-to sam ja
Haker-moj najbolji prijatelj, prijatelji smo od prvog osnovne...dobio je ovaj nadimak zbog toga što nema šta ne znam na kompjuteru.......Ima brata Velikog, Mamu i tatu Doktora(koji inače nema ni srednju završenu ali uvik nešti ćita)
Zvrkine dvije najbolje prijateljica su Tajna i Plavuša
Tajna- uvijek je tajnovita, povučena je, najbolja učenica u školi....ona je jedna od onih cura koje su lijepe zbog svoje jednostavnosti...ima dečka Bucu
Plavuša-ona uvijek mora biti u centru pažnje, mnogi je smatraju umišljenom curom,sponzorušom...ali njeno društvo dobro zna da nije tako...to je njena maska s kojom sakriva svoju nježnu stranu koja sam želi da se zaljubi u nekog tko če voljeti zbog nje a ne zbog njenog izgleda.....
Muški dio društva još čine Buco, Točni i Sir
Buco- je najpametniji član društva, iako po ocjenama se nebi tako reklo
on je pročitao knjiga i pogledao filmova koliko cijeli ostatak društva skupa nije...uvijek je u toku...izlazi poslije dnevnika....čudna biljka ali svima draga...inače nadimak buco mu je zbog toga što je najmršaviji u društvu....cura mu je Tajna...već ddduuuuuuuuuuuuggggggggoo
Točni-glavni faker u društvu ali i u školi(bivšoj i sadašnjoj, sve curice se pale na njega....užasno kasni u uvik mora doći zadnji....svaki tjedan ima drugu curu....lako mu se potući...pogotovo kad se netko dira u njegove prijatelje...ali najslabiji je na Buco, samo zbog njega se potuka 6 puta...
Sir- je najsmješniji u društvu, uvik nešto prospe, redovito padne...
cure ga obožavaju štipati za njegov mali trbuščić´...velika je maza....koja je zaljubljena u Plavušu...ali to iz društva samo zna Zvrka....

još se tu pojavljuju i Plavi-dečko u koga je Zvrka zaljubljena
Mali-najbolji prijatelj od Plavog
Luna-prijateljica od Plavog i Malog koja hoda s Hakerom...
Njih troje idu sad u razred s Točnim,jer se on preselio u novu školu....