siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Coments Yes/No Dizajn by: ..::ToRrY::..

Opis bloga

Još jedan u nizu blogova o borbi s kilama... A što ću? njami

Ja sam...

+ visoka 163 cm
+ teška 56 kg
+ najlakša faza 45 kg
+ najteža faza 60 kg
+ odavno punoljetna
+ gurman
+ opet na dijeti

Moje slabosti

+ čokolada
+ sir
+ tjestenina
+ suhomesnato

Stanje

Početak - 57 kg
1. cilj - 55 kg - ostvaren! thumbup
2. cilj - 53 kg
3. cilj - 51 kg
4. cilj - 50 kg
5. cilj - 49 kg

srijeda, 16.01.2008.

A što ćeš...

Nakon što već mjesecima obilazim razne blogove na temu skidanja kila, odlučih napraviti jedan od bitnih koraka - otvorih i ja jedan takav. Nadam se da ću ovdje malo grintati o tome kako sam debela i kako samo jedem, nego da ću napredovati i ovdje se hvaliti! zubo
Enivej, neki dan sam učinila prvi korak - kupila sam ogledalo u kojemu se cijela vidim. Možda će to nekima biti čudno, ali do sada sam se u ogledalu mogla vidjeti samo do struka, tako da nisam ni bila svjesna kolika mi je guzica! bang Sad jesam! zubo
Prije dvije godine bila sam u najdebljoj fazi - imala sam 60 kilograma. Na moju je visinu to bilo katastrofično. Sada se držim 55-ice, a cilj mi je vratiti kilažu od prije nekoliko godina, dakle ispod 50.
Moj je najveći problem što volim jesti. njami
Drugi je problem što baš i nisam disciplinirana.
Treći je problem što mršavim (a i debljam se) neravnomjerno. S 55 i 45 izgledam proporcionalno. Sve između je katastrofa! Da bolje objasnim - sad imam debelu guzicu, ali i trbuh, imam grudi, noge i ruke su malo jače... Ali to izgleda ravnomjerno! Kada počnem mršavjeti, prvo gubim ruke i noge, zatim grudi, tek onda trbuh i na samom kraju bedra i guzicu. Stoga se obeshrabrim kada mi se tako nešto počne događati. Zamislite osobu tankih ruku i nogu, a ooogromne guzice... Jaoo... rolleyes
Što još da kažem... Danas sam trebala ponovno krenuti na aerobik s prijateljicom (nakon mjesec dana stanke), ali se ona prehladila. Ne volim vježbati sama, barem dok ne steknem naviku, stoga vjerojatno neću ništa vježbati danas. (Bar priznam, a ne da se samozavaravam) nut
I da, jedan od glavnih razloga zbog kojih sam otvorila ovaj blog je da svakodnevno zapisujem što sam pojela. Ne želim nositi nekakve bilježnice sa sobom, a neprestano imam pristup internetu, tako da mi je ovo jednostavnije. Nemojte se čuditi količini hrane, bar na početku, jer se često znam kompulzivno prejedati. Svjesna sam da hranom punim emocionalnu prazninu, tako mi je otkako mi je umro tata, ali borim se s time neprestano. Ovo što sam danas pojela je ništa, jer je znalo biti dana kada sam od jutra do mraka neprestano nešto žvakala, a u onih par trenutaka kada nisam, samo sam razmišljala o jelu. nut
Dakle, danas sam pojela:
2 naranče omanje
1 pecivo sa sirom (s time da sam dosta dala psu)
nekoliko čokoladnih školjkica (moj grijeh, moj preveliki grijeh)
1 kavu

Pa i nije tako strašno, da nema onih čokoladica, bilo bi sasvim ok za početak. cool
Planiram danas pojesti još nekakav obrok, piti puno vode i ne večerati!!

Btw., pretprošli sam tjedan imala 59 kilograma, sada 56!! cerek wave



| …KoMeNtIrAj… (9) | …PrInTaJ … | ..#.. |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.