subota, 15.03.2008.

Image Hosted by ImageShack.us
Za tebe..kojeg volim svim svojim srcem..

Još jedan post u nizu od onih koji su posvećeni tebi..Tebi,koji si otišao prerano..Tebi,koji si volio svoj život..Tebi,koji si sve probleme riješavao sa osmijehom na licu..Svaki dan razmišljam o tebi..Svaki dan mi fališ sve više i više..Znam da se jednom moram pomirit s tim da tebe više nema..Da te možda više nikad neću vidjet..Ali nemogu..To me boli..Boli me svaka pomisao na to da tebe više nema ovdje..da mi više nisi blizu..da više nikad neću doživjeti one trenutke koje sam s tobom provela..Imam samo uspomene..slike..i sjećanja..na tebe..Svaki dan se molim za tebe..I znam da ti to vidiš..Znam da ne želiš da tugujem..da plačem..i da vječno budem tužna zbog tvoje smrti..Ali ja se jednostavno nemogu pomirit s tim da tebe više nema..Nakon tvoje smrti nitko nikad nije vidio onaj pravi osmijeh na mom licu..Onaj,koji bi se stvorio kad bi vidjela tebe..Bila sam toliko sretna šta postojiš..jer si bio predobar dečko..koji nikad nikog nije iskorištavao..A onda te Bog uzeo..Taj kobni utorak..Zauvijek će mi u glavi odzvanjati riječi tvoje mame:"Frana više nema..Fran je umro.."..Još uvijek ne vjerujem da se to dogodilo..Još uvijek čekam trenutak kad ću se probudit iz tog ružnog sna..noćne more..Da je barem sve ovo san..I kad se samo sjetim tvog sprovoda..Onog bijelog lijesa u kojem je ležalo tvoje beživotno tijelo..Bijelog križa na kojem je pisalo tvoje ime..I one bijele ruže..one ruže..koju sam bacila..za tobom..A dok sam ju bacala,iz usta su mi izašle samo riječi:"Volim te.."..Eto,frane..Toliko sam htijela reći..Ti ćeš zauvijek biti dio mene..I uvijek ćeš zauzimati veliko i posebno mjesto u mom srcu..Osjećam da ćemo se jednom opet vidjet..A onda kad te ugledam,zagrlit ću te i nikad te neću pustit iz svog naručja..Čuvaj mi mjesto tamo gore..Voljela sam te..Volim te..I voljet ću te..Moj najljepši anđele..
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


13:01 | Komentari (18) | Print | ^ |

utorak, 11.03.2008.

Osobe koje mi u zadnje vrijeme znače sve..

Morana..Ona je ta osoba koja mi uvijek pomogne kad to trebam..kad trebam savjet,podršku ili nešto sasvim drugo,ona je uvijek tu za mene..Voli se samnom brukat i voli mene brukat,al ja joj uvijek oprostim šta se tiče toga..Nikad me nije povrijedila i na tom sam joj jako zahvalna..Ono šta joj kažem ostane između nas dvije,a to znači da je osoba od povjerenja..Mogu joj sve reć,jer me nikad nije iznevjerila..Nadam se da ću nakon ove zadnje godine u osnovnoj s njom ostat u dobrim odnosima..Zapravo,ne trebam se nadat,jer znam da ćemo i dalje ostat jako dobre frendice..Moky,fala na svemu šta si u ovih par godina učinila za mene..Vtnns!*
Doriss..To je moja mala curica u koju ja imam veliko povjerenje..Iako se nas dvije ne znamo baš jako dugo,osjećam da se poznamo cijeli život..Ona je uvijek tu kad nešto trebam..Uvijek mi je davala veliku podršku i dobre savjete :)..Pomogla mi je u puno stvari..U vezi jednog dečka..Kad god mi treba za poruku,znam kog mogu tražit xD(lol)..Ma doda je za mene netko poseban..netko tko će u mom srcu zauvijek zauzimat posebno mjesto..Dorice,falja na svemu..vtp!*
Matej..To je jedan dečko kojem ja mogu reći baš sve..Uvijek mu kažem svoje osjećaje i uvijek mu se izjadam kad mi je to potrebno..U ove 3 godine šta ga znam,nijednom me nije iznevjerio..sve što mu kažem ostaje između nas..On je jedan od onih koje je teško nać..on je pravi frend..volim ga kao rođenog brata i ne znam šta bi napravila da ga izgubim..Matej,ostani ti meni takav kakav jesi..hvala lijepo :)*
Tony..E da..došla sam i do njega..On je jedna..vrlo vrlo komplicirana osoba koju je jako teško skužit..moraš ga baš upoznat da ga skužiš..Ja ga poznam svih svojih 14 godina i vjerujte da ga i sad ponekad ne znam skužit..U nekim stvarima smo vrlo slični..eto,baš šta se tiče toga šta je kompliciran..On je taj koji skuži kad sam ljuta..sretna..tužna..ili nešto sasvim drugo..Naše prijateljstvo nitko i ništa ne može pokvarit..Jednostavno mi je stalo do njega i to nitko ne može promjeniti..Tončy,vt :)*
Looka..Njega ne poznam baš najbolje..Ali svejedno pripada u skupinu onih koji mi u posljednje vrijeme znače skoro sve..Nedavno sam ga upoznala i otvorila mu svoje srce..rekla sam mu sve šta me muči i stvarno mi je pomogao da shvatim neke stvari..kažu da ne možeš vezat za osobu koju poznaš kratko vrijeme..u to ne vjerujem..jer,Looka je stvarno nešto posebno i da ga nema trebalo bi ga stvorit..Možda pričam gluposti i ispadam glupa,ali on je osoba do koje mi je strašno puno stalo i koju na neki način volim..Looka,fala(TuupxD)*
Ela..Osoba koju poznam čak 7 godina :)Posvađale smo se puno puta ali bilo je preteško rastati se zauvijek..Ona je nešto posebno za mene..Uvijek je tu kad ju trebam..Ona je moa sekica koja je za mene spremna učiniti sve..Baš kao i ja za nju:)..Zajedno patimo za dečkima..Zajedno ogovaramo ostale..Ma sve radimo zajedno..Ela,fala..i...vtnncs..:)*


11:07 | Komentari (11) | Print | ^ |

petak, 07.03.2008.

Štafeta..xD..sam štafete pišem..haha...

*Kada si plakala zbog ljubavi?*..ja stalno plačem zbog ljubavi..to nije novi pojam za mene..xD
*Kad si dobila jedinicu?*..Haha..Iskreno,ne sjećam se..:S
*Kada si provela dan iz snova?*..Ala,kakvo pitanje..Nisam..lool..
*Kad si skužila da život nije fer?*..Znam točan datum,14.08.2007..heh..
*Kad si se osramotila pred svima?*..Neki dan,kad sam išla u školu i pala pred srednjoškolcima..haha..al smijala sam se i ja tom,skupa s njima :)
*Plivanje il skijanje?*..Plivanje..xD
*Mirna večer il ludi provod?*..Ludi provod..sa najboljom ekipicom na svijetu..mm..
*Tenisice il čizme?*..Starke..
*Voda il sok?*..Voda,voda..:)
*Tri najljepše pjesme koje si ikad čula*..You were my everything,Avantura&Bleeding love..
*Što te prvo privlači na dečku?*..Osmijeh,oči,ponašanje..-)
*Najodurnije šta si ikad vidjela na dečku*:.Pa dosad nisam vidjela niš odurno..haha..

Wee..eto,mala kratka štafetica..doda ju obavezno mora uzet,a ostali kako hoće..-)Kod mene u zadnje vrijeme nea niš..Nekakva sam čudna..tužna..počela sam čak i radit gluposti..-)..a niš..javim se ja još..ne privlači me više blog..hmm..ae čujemo se..a dotad pozdrav...
papa*


13:36 | Komentari (8) | Print | ^ |

utorak, 04.03.2008.

Štafeta...

*..Tvoj dečko mora imati..*..a neznam sad..mora bit iskren i lijepo se ponašat..mora iat lijepe oči i lijep osmijeh..to mi je nekak najvažnije kod dečka :)
*..Pali li te kad dečko muca?..*..Isuse Bože..kakvo je to pitanje?lool..pa nisam baš tak looda..
*..Iskrena ili lažljivica?..*..iskrena..iako priznam da jako dobro lažem xD
*..Kokos ili papaja?..*..kokos..
*..Vatrena ili sramežljiva?..*..pa..sebe bi mogla opisat kao sramežljivu osobu,jer stvarno to i jesam i tak se ponašam..tak da..xD
*..Tzk il lk?..*..definitivno likovni..kad sam tamo,bar znam da se nemogu slomit..a na tzk-u se uvijek neš tak dogodi..
*..Jessica Alba il Angelina Jolie?..*..Angelina Jolie..
*..Jazz ili cajke?..*..pa mislim,kakvo je to pitanjeeeee?!Cajke,definitivno..
*..Uredna ili neuredna?..*..pa,sad..uredna..iako mi je soba većinom neuredna xD..Mislim,žensko sam pa nie čudno xD
*..Dečko il frend s povlasticama..*..A sad,da..neznam..
*..Grubo il nježno?..*..nježno..cerek
*..Kino il disco?..*..disco :D
*..Happy il emo?..*..pa...volim bit happy,al većinu vremena sam emo..tak daa..emoo...
*..Štikle il tene?..*..A žensko sam,pa štikle..al inače više volim tene xD
*..Široke ili uske hlače?..*..uske xD..
*..Mp3 il radio?..*..kakvo je to pitanje?!empeeeeeetri..:D
*..Ljeto il proljeće?..*..ljeto..tad su svi vani i uvijek nam bude supeeer...:)
*..Bazen il more?..*..More..
*..Auto il motor ćeš vozit?..*..auto xD
*..Kad položiš,kog prvog voziš?..*..Moranu xD..
*..Prvo ljetovanje bez roditelja..*..Hmmh...2006. god :D..uu,super mi je bilo..
*..Mjesto koje želiš posjetit..*..Padova..bila sam tam,al želim opet..sam ovaj put mjenjam ekipu..
*..Čega se bojiš?..*..a ne bojim se..xD..
*..Tvoj nadimak..*..Ana,Anchi,Ančica..zavisi kako ko zove..većinom Ana :)
*..Novac il ljubav?..*..Ljubav..
*..Pas il maca?..*..macaaaa..volim mice mace xD
*..Ok il teen?..*..Ok!
*..Najbolji sms koji si dobila..*..Ah..ne bi o tom ovdje..nie za širu javnost..
*..Plivanje il trčanje?..*..Skakanje..haha..
*..Hororac il komedija?..*..Hororr..Wee...
*..Kiss il hug?..*..HUG..
*..Najbolja visina za tvog dečka..*..Ma sam nek je viši od mene..3,4,5 cm..nie važno kolko..:)
*..Frajerica il šminkerica?..*..Ah...Neznam..

Štafetu nek uzme ko hoće..


21:22 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>