Image hosting by Photobucket

subota, 13.05.2006.

Vražja nevjesta i svašta nešto...

Photobucket - Video and Image Hosting
Vražja Nevjesta ima uskoro superviziju, ne mogu reći iz čega jer bi to opasno ugrozilo moj identitet. Ali zato vam mogu reći da kad ima stisku s vremenom, a ima uvijek, onda najebem JA.
Evo, upravo sad čita jedan od šest članaka i pizdi na svaku drugu rečenicu i to vrlo glasno, a kako i ne bi, članci su američki. Najgore od svega je što se u nedostatku pravih krivaca njene sekiracije drači na mene. Oči joj se zacrvene, počne stezati šake i govoriti čudnim glasom, da nisam u tom trenutku van nje (ne, ne tako van nje, stoko perverzna) pomislio bih da je opsjednuta . No što mogu, ona je moja jedina slabost, moja Gospa Babalon, i njoj je sve dopušteno.
Za sporije, Vražja Nevjesta je moja draga. I sad.....hm......jebite me ako znam što sam htio reći. Potpuno sam izgubio nit. Jebi ga , uvijek se zajebem s rolama i zarolam deset centi.

Nema veze, u glavi mi je milijardu ideja, pa ću valjda jednu dovršiti.

Npr. danas sam se malo igrao s RSS opcijama na FeedBurner i pala mi je na pamet ideja kako navući veći broj čitatelja na blog preko slabijih konkurenata blog.hr-u. Jer tu na fresh listi ne traješ ni sat vremena, a tamo si satima, uz pretpostavku, da se tamo manje objavljuje nego ovdje, ali podjednako čita. Zašto ne iskoristiti njihov marketing za sebe, ipak je bloger.hr potrošio brdo para, i mora da je privukao mnoge, mojblog.com nije tako financijski potkovan, ali ima i on svoj način promocije.
U ovoj točci sam odlučio pisati jedan blog ali ga objavljivati na tri adrese.
Što ćete, volim zajebati i ako me hoćete prihvatiti, morate se pomiriti s tim.

Vražja Nevjesta je zabrijala u članke i malo se smirila, vidite kako sam odmah usredotočeniji.

Da nastavim, i tako primjetih opciju BuzzBoost na FeedBurner.
Opet gubim nit, a nije Ona ovaj put, mora da me je sjebala ova rečenica gdje sam rekao da sam usredotočen.

Nije bitno, mudrima dosta, glupima nije ni bilo namijenjeno. Evo krajnjih rezultata:

Mirror mojblog
Mirror bloger.hr

Sav trud koji je potreban je na mirror blogovima objaviti post u koji možete staviti samo točku kad želite biti na listi i tamo ste cijeli dan.


Voli vas vaš Nečastivi !!!
- 22:24 - Slobodno me popljujte (4) - Tiskaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.