Image hosting by Photobucket

utorak, 04.04.2006.

Stvarno, zašto je tužna ?

Image hosting by Photobucket
Današnji naslov u Večernjaku me zabrinuo. «Gospa plače i sve je tužnija».
Krenuh odmah u iščitavanje te tragedije. Čisto da vidim «Zašto plače što li joj je, tko li joj to živce kida?», mislim....., ipak ona sad živi u mom bivšem domu.

Ako se pitate kako da ja vjerujem u tako nešto, pa to bi bilo kao ne vjerovati da sam JA sad ovdje među vama. Ne vjerovati u sebe???? Oprostite, ali to je vaša, ljudska osobina.

No da se vratimo na temu, priče u novinama, kao priče u novinama, pročitaš bombastičan naslov, a nakon čitanja teksta te uhvati bijes zbog uludo potrošenog vremena.
Ali onda, s obzirom da sam čitao on-line izdanje, primijetih komentare. E, poslije toga sam prestao pizditi da sam uludo potrošio vrijeme, čega tu sve ima majko božja (oh, gle kako prigodna uzrečica).
Tu se je izlila sva glupost Balkana, kažem Balkana, jer su se i braća nam srbi priključili razjašnjenju misterija ( jedan dio tako odlazi na raspravu o famoznoj i nikada do kraja objašnjenoj srpskoj poštapalici «bre»), mi, te postovi iz BiH, najvjerojatnije ima i Slovenaca, samo se kriju ko i obično.

Neću vam sad citirati mudrolije, da me ne jebu ovi iz Večernjeg za prava. Dat ću vam samo naslutiti kakvo se blago tamo krije, a vi kliknite na Večernji list da se sami uvjerite.
Preskočit ću «novootkrivene» spoznaje da nas Vjera razlikuje od životinja, da ne pričam o raznim tumačenjima pojma Vjere, Duhovnosti, Religije i razlike među njima. Neću ni o ponosnom jasamnačitan tipu citiranja Dostojevskog, Marxa i ostalih, ili citiranja Knjige (znate već koje) ili o već ofucanim pošalicama na račun Hercegovaca. Ostavit ću na miru i metafizička razmišljanja o tome što onom gore (znate već kome) znači 25 godina (toliko je naime prošlo od kad su oni klinci rekli da im se javila).
Pjesnički raspoloženi postovi o ubranom trešnjinom cvijetu koji je razveselio i djecu i suprugu isto nisu ono o čemu ću danas. Gramatičke ispravke tuđih postova, vjerujem, isto tako vas ne zanimaju.
Neki čak tvrde da se to ne ukazuje ona, nego JA, kao ja vas nešto iskušavam, kao piše u Knjizi 2.Korin.11:14 (ma mislim piše, ali to je nadopisano, vjerujte mi, sve su to prljave insinuacije), neki se čude, neki zgražaju, neki boje, neki prijete, neki pričaju viceve, jedni su razočarani drugi bijesni, treći su tamo «nešto osjetili».

Stanovita cherry prvo moli gospodina koji upravlja forumom da izbriše postove koji blate Gospu ,a odmah zatim u istom postu, nastavlja istim ritmom molitvu Njoj samoj, i to onako kako to samo pravi vjernici znaju, da pomogne njoj (cherry), ne možda da oprosti neupućenima ili da ih nedajbože prosvijetli, tko njih jebe kad ne vjeruju, glavno da cherry dobije što hoće, pa bila to i cenzura, jer cherry je kao što je to u svom postu navela «i sama majka», ono kuže se jebi ga.

Zmarjan nam se povjerio da je jednom dok je radio do kasno za računalom neko dijete virilo, ali on je znao da to nije dijete jer mu može čitati misli, i pazi Vraga (jebote tek sad vidim u koliko poštapalica sam ubačen), čim je zmarjan skužio da mu taj mali može čitati misli ovaj je zbrisao. On se čak na kraju pita:

«Što je to bilo, što je htijelo od mene, neznam i pitam se koju moć to biće ima kad mi može pročitati misli.hehe priviđenje ili ukazanje?????»

Nakon ovakvog pitanja, čak i meni preostaje da kažem hm i mudro se podbočim.

No sve ovo gore je ništa naspram jednog ogorčenog kanadskog Hrvata koji se osjeća prevarenim i njegova dva posta ću ovdje prenijeti u cijelosti složenom copy/paste tehnikom. Jer ovako nešto majka rađa samo jednom.
Pa kaže:
nevidljiv_ca 04.04.2006 00:56

«Medjugorje Mafijashi.... Neigrajte se ljudima i Nelazite ih sa "Gospom"jer ako su VAM Ponestali Penezi obratite se na drukciji nacin da ih trebate.Postujmo Crkvu ali Nepostujmo Varalice i Lopove....Zato Svima iz Medjugorja savjetujem Nelazite Boga jer on Sve vidi i Sve Zna....Gospa se nije nikad ni pokazala,3x sam iz Canade isao u Medjugorje i necu vise nikad jer to je BIZNIS Vas Hercegovaca. Bog i Hrvati iz Hrvatske».

Ovo mora da je pobudilo sumnju u mnogima, jer ako je on dolazio 3x, i to još iz Canade i neće više nikad, onda....., tu nešto smrdi.

No kao što bi rekli u nekim dijelovima Canade, enivej. Ni nakon zbunjujuće poruke upućene mu od strane grgura_de_nin, naš junak se ne da pokolebati i odlučno mu uzvraća:

nevidljiv_ca 04.04.2006 08:45

«Grgur Dobro te Pripremise za ovu Reklamu,nema sta svaka Cast.....Samo neznam koliko te placaju Ercegovci??????Samo da znas 3x sam dolazio iz Canade u Medjugorje,i Necu Vise nikad dok god Zivim....Ako cu negdje otici Oticicu na grob Pape Ivana i Tamo se Pokloniti....Vase Hercegovacke FORE palila su dugo vremena,E Boga mi vise nece jer malo je Naivnih Budala... Bog i Hrvati iz Hrvatske-----Ercegovci Okrenite se svojoj Drzavi i nezagadjujte nase prostore u Lijepoj Nasoj.»


Tu pomislih da će se Hercegovci povući u mišju rupu nakon ovako odrješitog govora ovog junaka iz države za koju ne može dobiti vizu ni jedan Hrvat koji je bio pripadnik ZNG kasnije HV u razdoblju od '90-'95 (čitaj bio u ratu), samo pripadnik, ne nikakav osumnjičenik za kojekakve nepodopštine ili tako nešto.

Ali onda šok, samo 8 minuta kasnije, naš odlučni domoljub pomalo iziritirano, valjda zato što ga nitko ne razumije, pokazujući zavidnu lucidnost postavlja pitanje i odgovara:

nevidljiv_ca 04.04.2006 08:53

«Place i Tuzna je????? Place jer nema Vise Budala da vjeruju u Izmisljene price, a Tuzna je zato sto DEVIZNI PRILIV Hercegovcima se Otanjio pa bi trebalo da se popuni da im imaju za Nedaj Boze Pra Unucad da uzivaju, neradeci nista u cijelome zivotu......Ma zivila Gospe... Bog i Hrvati»


Ja ovog čovjeka volim.


Voli vas vaš Nečastivi !!!

- 20:23 - Slobodno me popljujte (0) - Tiskaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.