Image hosting by Photobucket

ponedjeljak, 11.10.2004.

Kopiranje DVD filma za kretene





S obzirom da su u posljednje vrijeme DVD przilice postale dostupne cak i vama jadnicima koji kukate o malim placama, losem standardu, o tome kako su svi protiv vas i nitko vas ne voli (ma JA vas volim, ionako cete svi k meni kad kucne cas), a i zbog toga jer sam imao veselu noc s dvije razuzdane maloljetnice (kako djeca danas brzo uce....predivno), nesto sam odlucio.

Odlucio sam vam otkriti «tajnu» kako da i vi moroni iskoristite te svoje iste przilice u svrhu za koju su i proizvedene, a ne da se samo kurcite pred ekipom kako imate stroj s DVD przilicom.
Kao sto rekoh, ovo vam pisem zahvajujuci zanimljivim djevojcicama s kojima sam proveo noc, ali moj krajnji cilj je dakako puno uzviseniji. Doticne su samo povod sto mi se da pisati, krajnji cilj je nanjeti sto vise stete lihvarima koji za jedan DVD original uzimaju po dvjestotinjak HRK, dok mu je prava vrijednost manja od klasicnog VHS-a.
Moja pokvarenost nije mogla izdrzati da pokvarenima pokaze da od njih postoji jos pokvareniji, lakomima da od lakomih ima jos lakomijih, ljigavima da ima jos ljigavijih....
Ako ste pomislili da u gornjoj recenici pisem o sebi u krivu ste (JA sam ipak bez konkurencije). Svi ovo epiteti su vasi debili moji jadni, sve su to vase, sto skrivene, sto javno pokazane osobine, moje je samo da ih s vremena na vrijeme pokrenem.
Kao na primjer u ovom slucaju. Jednostavno sam zbog vaseg kretenizma i nesposobnosti primoran napisati ovaj tekst ako hocu ispuniti svoj cilj.

Moram ga napisati, jer sam primjetio da vecina vas maloumnika misli da je dovoljno ubaciti DVD i stisnuti Copy. Neki su cak isli dotle da su spajali linijski DVD player s przilicom i pokusavali snimati simultano kao i VHS.

No, krenimo.

Jos samo da vam kazem da necu pisati zasto pojedine stvari morate napraviti, vec cu samo opisati postupak kako da si iskopirate film koji poslije mozete gledati na svakom DVD playeru.
I da, ovo se odnosi na jednoslojni medij i zapis, jer znam da ste preskrti da odvojite za przilicu koja przi dvoslojne DVD-e, isto tako i za dvoslojni medij.

Stoga, potrebno vam je sljedece:

>DVD przilica (za one koji jos nisu shvatili)
>Prazan DVD medij (mozete ga kupiti vec skoro na svakom kiosku, ali vi imbecili ipak pokusajte u nekom Computer shopu, da vas teta na kiosku ne bi prevarila i uvalila vam obicni CD i pogledajte koji standard vam podrzava przilica, te taj medij kupite, najvjerojatnije je to DVD-R)
>Film koji zelite kopirati
>Programcic koji se zove CladDVD.NET (freeware je, ne bojte se)
Mozete ga skinuti sa http://www.clonead.co.uk/
>Program za przenje DVD medija koji ste dobili uz przilicu (moze i Nero ili Instant CD+DVD ili Alcohol120% ili ...)

To je sve sto vam je potrebno, postupak je sljedeci:

> Ubacite film i pokrenite ga na par sekundi playerom koji inace koristite (dovoljno je nekoliko sekundi)

>Prekinite film i pokrenite CladDVD.NET, kliknite na «File Mode (VOB Files)», ovdje mozete odrediti hocete li cijeli DVD ili samo film (da nesto ne zajebete takvi glupi kakvi jeste kliknite «Select Full DVD»), a mozete izbaciti jos neke sitnice da biste dobili na kvaliteti, no ne dirajte nista

>Kliknite na «Start RIP» i zapamtite u svojoj gluposti u koji folder ste ga ripnuli, da bi ga poslije mogli pronaci

>Kad zavrsi ripanje, izvadite DVD na kojem se nalazi film i ubacite prazan medij na koji cete snimiti film

>Pokrenite program s kojim cete prziti (pazite da odredite da vam przi s harda (tj. onaj ripnuti file iz proslog koraka), dakle «SOURCE» je file na hardu, a «DESTINATION» je DVD-ROM

>Kliknite Copy ili Start Copy ili sto vam vec pise

I nakon nekog vremena (ovisno o konfiguraciji i brzini przilice, no znajte radi se o vise od sata cak i dva da ne mislite da nesto ne radi ako vam se cini da predugo traje) RADUJTE SE NARODI, jer ste i vi kripli uspjeli prekopirati svoj prvi DVD film i zajebati lokalnu videoteku.

Eto, moja zloba vam je opet donijela profit i stvarno mi nije jasno zasto imate tako lose mosljenje o meni.

Voli vas vas Necastivi.




- 10:59 - Slobodno me popljujte (1) - Tiskaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.