veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

Hay*! Obavezno me posjetite & naravno komajte!* Stavljat u vam mnogo slika, mp3-a i videa!!! Na mom blogu ćete nać i pokoji savjet itd.
KOmajte: NeaTe*

OBAVEZNO PROBAJ!!!
TKO JE STVOREN ZA TEBE!
KLIKNI TU!!!

Linkovi

Logo Design
Logo Design


O meni.....:
Nick: Neate
Raz: 7.c__is__the_best
Naj frendica: Keyt
Hor. znak: Jarac( tvrdoglav)

Otprilike ja:

myspace graphics

myspace graphics





myspace layouts

myspace layouts

oBAVEZNO PROBAJ!!!
tKO JE STVOREN zA tEBE!
kLIKnI Tu!!!


Cursors



Moj msn:
natali_kostanjsek@hotmail.com


 

ponedjeljak, 25.02.2008.

Nakon nekog vremena!!!

finowavewavewavewaveOlaaa! Sta ima! Pa da i ja napišen novi post!
Danas cijeli dan je gusta magla! Ujutro je bilo fora, idem na bus, a ne vidiš prst pred nosom! Sada mi je dosadilo................................................Hehe...
Jao... JUčer cijeli dan razmišljala sam o ljetu! Nema škole, kupanje, zajebanc..., izlazci, komadi itd. Znate i sami kako je to!!! Eh, di je još ljeto!!!!!!!!
Neki mi kažu da stavim frendy ljestvicu! Dugo razmišljam o tome i svaki put odustanem!
E ovaj put ne ću!
I ta moja čuvena frendy ljestvica:

Girls:
1. Katarina (Keyt)...Luda, otkačena, frik, naj osoba što se tiče frendica, (naj nastvnik-Ratko-ja i moja Kata preko sindikata)...
2. Barbara K. (Barbie)...Također luda,jao,uvijek spremna pomoći,odlikašica(nije štreberica), čuva tajne, super, ali isto naj osoba što se tiče frendica...
3. Ivana (Ivka-Mrkač(bez uvrede))- super osoba, fora, fura se na Akona, voli dečke pogotovo Mateja...
4. Barbara P, Anja, Antonija i Ana...Fora, Barbara je specifična po svom smijehu, Anja po izboru simpatija i dečkiju, Antonija je otvorena fora, daje mnogo korisnih savjeta, Ana buduća Matković je fora osoba i isto joj je pomalo čudan izbor dečkiju (stariji)...

Ovo i nije kad bolje razmislim totalna frendy ljestvica kakva bi trebala biti i kod mene nitko nije na posljednjem mjestu.Kod mene posljednje mjesto ne postoji.
Jedna osoba nije na tom potpisu,a to je Vedrana(Veky)! Ovih par tjedana traje čudna situacija u razredu pa je ne znam
gdje svrstat!!!


Boys:
1. Antonio M. i Eduard, Matej ( A.M nema baš neki nick, a Ed ih ima mnogo npr. kokolo, ferari, Ed, ruska šubara itd., a Matej(kite kat, nakaza)- fora, ludi, ma nema šta....zabavni.......mogu do sutra.A.M- nogometaš...
2. Deni, Gracian, Tomislav(D-Deno, glumac, kavalir...G- g..., Graciano, Tomi)- hehe, fora,ok, Deni stalno radi spačke pa je na mom roćkasu pao s drveta i slomio ruku, Gracian-ima dug jezik 10km, Tomi je noćna mora mnogih nastavnika...
3. Emanuel (Manuel), Denis- ne znam šta da kažem
4. Antonio A, Damir; Dino, Goran- (Damir-vojnik, Dino-buhtla, Goran-Goki)- sve ostalo

Pozdravljam sve iz raz-a, sve koji mi komaju i komajte i dalje!!! Ako imate koju želju ostavite mi ju u komovima!!!
POZZZZZZ



| komentari (53) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.