veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

Hay*! Obavezno me posjetite & naravno komajte!* Stavljat u vam mnogo slika, mp3-a i videa!!! Na mom blogu ćete nać i pokoji savjet itd.
KOmajte: NeaTe*

OBAVEZNO PROBAJ!!!
TKO JE STVOREN ZA TEBE!
KLIKNI TU!!!

Linkovi

Logo Design
Logo Design


O meni.....:
Nick: Neate
Raz: 7.c__is__the_best
Naj frendica: Keyt
Hor. znak: Jarac( tvrdoglav)

Otprilike ja:

myspace graphics

myspace graphics





myspace layouts

myspace layouts

oBAVEZNO PROBAJ!!!
tKO JE STVOREN zA tEBE!
kLIKnI Tu!!!


Cursors



Moj msn:
natali_kostanjsek@hotmail.com


 

petak, 15.02.2008.

Danas....kao i jučer....ali....malo....bolje....!!!...!!!..

wavePozdrav!
Danas sam bolje!!!!
Upravo sam pričala s frendicom Katarinom ( Keyt ) na mob i priča mi kako je ovaj tjedan u školi bilo zabavno!!!
Kad već idem u školu zašto tada nije zabavno! Malo uče, ne pita ih, ne pišu testove, satovi nisu dosadni! Pa kud baš sad! burninmad
Jučer sam trebela navečer ići s raz-om u Rijeku u kazalište gledat neki balet Romeo i Julijacerekcerekcerek, ali naravno nisam jer sam bolesna!
Keyt mi je sve prepričala!!! Bilo im je super, ekipaj je bila za 5, imali su slobodnog vremena za obilazak KORZA.... Ma super!
Ali bar su se oni zabavili!!!
Ah, kako je tako je (Nina...Kom...)
Pozzz i komajte mi!!!!!thumbup
wavemahwavemahwavemahwavemah



| komentari (3) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.