veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

Hay*! Obavezno me posjetite & naravno komajte!* Stavljat u vam mnogo slika, mp3-a i videa!!! Na mom blogu ćete nać i pokoji savjet itd.
KOmajte: NeaTe*

OBAVEZNO PROBAJ!!!
TKO JE STVOREN ZA TEBE!
KLIKNI TU!!!

Linkovi

Logo Design
Logo Design


O meni.....:
Nick: Neate
Raz: 7.c__is__the_best
Naj frendica: Keyt
Hor. znak: Jarac( tvrdoglav)

Otprilike ja:

myspace graphics

myspace graphics





myspace layouts

myspace layouts

oBAVEZNO PROBAJ!!!
tKO JE STVOREN zA tEBE!
kLIKnI Tu!!!


Cursors



Moj msn:
natali_kostanjsek@hotmail.com


 

četvrtak, 14.02.2008.

Hellooooo....!*

Kako ste!
Ja sam koma! Valentinovo, a ja ni mrdnut iz kuće!!! I`m sick!!! Shit!
Nadam se da vama nije tako grozno kao meni!!! Jel da?
I...tako.... Sta da vam pišem kad sam doma!!!! Koma! Cijeli tjedan nisam i neću ić u školu! Ipak da nema škole svijet bi bio dosadan!!! Zar ne???
Ajde bar me podržite komićima!!! PLiiizzzz!!!!
Također mi ostavljajte svoje msn adrese!!!!
Izgubila sam kabel od fotića pa vam ne mogu stavit slike!!!
Ma nač ću ga ja već!!!
KOMAJTE!!!



| komentari (34) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.