< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Going Away To College...

Is life all about masturbation
or should I search for
something more?

252-284-077
Mail:Enema182@net.hr

Take Off Your Pants And You Know What...

Unicorn Lover

Having Sex With Grandpa

Boy With Just One Testicle

Touchdown Boy

Dick Lips

Pretty Silly Girl

Freaky Munchkin

Boob Job

Little Death

Feeling This

My Idol
Image Hosted by ImageShack.us


...petak, 15.12.2006. (22:00)

Urethra Chronicles

Već tjedan dana nisam post napisao,a obećao sam češće pisanje...
jebi ga...ništa se ne događa...ništa što me je i malo dirnulo...
dirnulo na/u bilo koji dio tijela...bliže se praznici,ne mogu dočekati,
sere mi se više od škole...autoškole sam se riješio...one down,one
to go što se tiče škola...
Dođe mi da pišem o nekim stvarima koje će se uskoro realizirati,ali ima
osoba kojima nije suđeno čuti pojedinosti,šteta,žao mi vas je...
Teško je to...nemati pojma šta se događa...nešto vam je pred nosom,
a vi to ne vidite...možda se i meni nešto događa iza leđa...a pod tim
"događa mi se iza leđa" ne mislim na bratovo trljanje genitalija o mene...
U zadnje vrijeme teško nalazim inspiraciju...ništa mi se ne da...ako
me i pukne pa odlučim napraviti nešto kreativno pretežno budu neke
patetične teme...Vjerojatno to ne znate,a i mislim da nebiste povjerovali
da vam kažem,ja znam tu i tamo napisati pjesmu...jadan sam pa su zato
na engleskom,i uvijek krenem tipkati sa željom da to bude neka vesela
blink-punk pjesmica o samozadovoljavanju u školi ili o erekciji koju doživiš
gledajući prijatelja kako spava,ali redovito ispadaju neka dark and down
ispucavanja frustracija...na kraju isforsiram neku o djetinjastim glupostima...
zabavno,nema što...
By the way...naslov posta je ujedno naziv jednog od boljih dvd-a koje sam
pogledao u zadnjih 18 godina...preporučam da ga pogledate prvom prilikom..
i da...ima dva nastavka...
Šta slušate ove dane?...malo je popustila faza isključivo (+44)...trenutno
mi se na play listi nalaze i Blink182(samo Enema Of The State),All American
Rejects i Fall Out Boy ...jučer je u One Tree Hillu svirao Fall Out Boy...,a biti
ce i u jednoj od sljedećih epizoda...a nakon te epizode Peyton malo zabrije
sa basistom pa se on pojavljeje još neko vrijeme...i tako...da...
Mislim nabaviti nekoliko novih igrica za Play,pa ako imate za savjetovati koju
samo dajte...Nadam se da ću uskoro zaigrati Tony Hawk`s Project 8 jer u
njemu možete upravljati najvećom facom nakon Marka Hoppusa
Travisom Barkerom...upišete password Plus44 i to je to...

Image Hosted by ImageShack.us

Čitamo se,vjerujem uskoro,kada mi nešto novo,vrijedno spomena
padne na pamet ili se dogodi...may the force be with you, but mostly with me...

Prdni (6) - Bez - Srama


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.